اخبار و آموزش آی تی کامپیوتر و نرم افزار

  • ۰
  • ۰

بهترین هاست وردپرس

دسته‌بندی‌ها: مقالات وردپرس10 مهر 139889,405 بار داغ شده

        

6 رای

هاست وردپرس
هاست وردپرس

هاست چیست؟
زمانی که تصمیم می‌گیریم یک وبسایت بسازیم، مسلما نیاز به اقدامات اولیه‌ای داریم. در قدم اول باید یک تصمیم هوشمندانه درباره انتخاب سرویس هاست بگیریم. چرا می‌گوییم هوشمندانه؟ در واقع این تصمیم سرنوشت سایت شما را تعیین می‌کند و قرار است تا مدت‌ها همراه شما باشد. پس باید خیلی منطقی در مورد آن فکر کرد و تصمیم درستی گرفت. حال که ما قرار است یک سایت با وردپرس بسازیم، چگونه هاست مناسب خود را انتخاب کنیم؟ فرقی ندارد، برای هر نوع سیستمی که بخواهیم با آن سایتی بسازیم نیازمند هاست هستیم اما برای وردپرس می‌توانیم از هاست وردپرس استفاده کنیم. آیا بهترین هاست وردپرس را می‌شناسید؟ حتما این سوال در ذهن شما ایجاد می‌شود که مگر وردپرس هم برای خود سرویس مجزایی دارد؟!

هاست وردپرس

برای اینکه بتوانیم وارد مبحث اصلی شویم، بد نیست کمی به تعاریف اولیه بپردازیم.
هاست چیست؟ به زبان ساده، هاست فضایی است که در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید فایل‌ها، پوشه‌ها و اطلاعات مربوط به سایت خود را داخل آن بارگذاری کنید. هاست باید تمامی تنظیمات مربوط به اتصال به پایگاه داده، ساخت ایمیل اختصاصی برای سایت، امکان بک‌ آپ‌‌گیری از اطلاعات، پذیرش دامنه‌های جانبی و …. را داشته باشد. همچنین هاست فضایی است که با دامنه مورد نظر، تنظیم می‌شود.

هاست وردپرس چیست؟

حال که فهمیدیم هاست چیست می‌خواهیم در مورد هاست وردپرس اطلاعاتی کسب کنیم. البته اگر می‌دانید که وردپرس چیست! اینجا این سوال مطرح می‌شود که مگر فرقی بین هاست معمولی و هاست وردپرس وجود دارد؟ در واقع هاست وردپرس چیز عجیب غریبی نیست. همانند تمامی سرویس‌های هاست است ولی تنها فرقی که دارد این است که سرویس دهندگان، آن را برای وبسایت‌های وردپرسی تنظیم کرده‌اند تا بستر استانداردی برای وردپرس ایجاد کنند. این نوع سرویس‌ها کارایی و ایمنی بهتری برای سایت وردپرسی فراهم می‌کنند. همچنین برای نصب وردپرس بر روی هاست تنها به یک کلیک نیاز دارید، از طرفی این نوع سرویس‌ها معمولا هسته وردپرس را به طور اتوماتیک بروزرسانی می‌کنند. (اگر احیانا هنوز نمی‌دانید وردپرس چیست، حتما به دنبال تعریف آن در همیار وردپرس بگردید)

آیا می‌خواهید از هاست وردپرس استفاده کنید؟

wordpress host- هاست وردپرس
برای استفاده از هاست وردپرس باید به فاکتورهایی توجه کنید

وردپرس برای اینکه نصب شود به حداقل‌هایی در هاست نیازمند است. هاستی که انتخاب می‌کنید در حال حاضر باید دارای امکانات زیر باشد:

  • پی اچ پی نسخه 5.2.4 به بالا
  • و پایگاه داده MySQL نسخه 5.0.15 به بالا

هر هاستی که چنین قابلیت‌هایی را داشته باشد برای اجرای وردپرس گزینه خوبیست. اما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه بتوانید سایت خود را به راحتی نصب کنید حتما از سرویس‌های لینوکسی مانند سی‌پنل و دایرکت ادمین استفاده کنید. اگر هاست وردپرس باشد که چه بهتر، کارتان به مراتب ساده‌تر خواهد بود. اما بهترین هاست برای وردپرس چیست؟

تفاوت بین سرویس‌های هاست

در انتخاب سرویس‌های هاست باید دقت کنید. یکی از مواردی که قبل از انتخاب هاست وردپرس باید در نظر داشته باشید، حجم فعالیت و نوع فعالیت شماست. بهتر است اول انواع سرویس‌های هاست را با هم بررسی کنیم سپس ببینیم چه سرویسی برای چه فعالیتی مناسب است.

سرویس‌های اشتراکی: در این نوع از سرویس‌ها معمولا یک هاست است ولی چندین سایت بر روی آن قرار دارند. اگر کسب و کار شما مبتدی است و کاربران زیادی ندارید، می‌توانید از این نوع سرویس‌ها استفاده کنید.

Dedicated (هاست اختصاصی): در این مدل سرویس‌ها میزبانی فقط از سایت شما انجام می‌شود و کاملا شخصی است. وبسایت شما بصورت کاملا اختصاصی پشتیبانی می‌شود. این سرویس برای بازدیدهای بیش از 100 هزار در ماه است.

VPS (سرویس‌های قوی‌تر از هاست اشتراکی): این نوع سرویس قوی‌تر از سرویس‌های اشتراکی است. این نوع سرویس‌ دهنده سرور خصوصی مجازی نام دارد. این گزینه، محبوب‌ترین هاست برای ارتقای حالت اشتراکی است.

Cloud (سرویس‌های ابری): در حالت کلی شباهت زیادی به VPS دارد. در این مدل سرویس‌ها چندین سرور در یک شبکه مورد استفاده و خدمت‌رسانی قرار می‌گیرد. همین موضوع باعث پایداری و امنیت بیشتر خواهد شد.

شما می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی از سرویس‌ها را انتخاب کنید.

انواع سرویس‌های هاست

kind of server- هاست وردپرس
انواع هاست وردپرس را بشناسید

سرویس‌های هاست بصورت لینوکس و ویندوز میزبانی می‌شوند. هر کدام دارای چندین مدل کنترل پنل هستند که برای آشنایی بیشتر آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

هاست ویندوز چیست؟

سرویس هاست ویندوز برای وبسایت‌هایی که از زبان‌های ASP یا Net. و پایگاه داده MySQL استفاده می‌کنند، گزینه مناسبی است. البته روش‌هایی هم برای نصب وردپرس روی هاست ویندوز وجود دارد که قبلا برایتان توضیح دادیم. انواع کنترل‌پنل‌های ویندوز عبارت است از:

  • Plesk
  • DoNetPanel
  • Plesk
  • Helm
  • WebsitePanel
windows or linux- هاست وردپرس
سیستم عامل لینوکس

از سرشناس‌ترین کنترل پنل‌ها که معمولا از آن‌ها استفاده می‌کنیم WebsitePanel و Plesk است.

هاست لینوکس چیست؟

سرویس‌های هاست لینوکسی برای وبسایت‌هایی با زبان php و پایگاه داده MySQL مناسب هستند. ما هم برای وردپرس همیشه لینوکس را پیشنهاد می‌کنیم.

  • Cpanel
  • DirectAdmin
  • Kloxo
  • H-Sphere
  • VHCS

از معروف‌ترین کنترل‌ پنل‌ها به Cpanel و DirectAdmin می‌توان اشاره کرد. که ما روش‌های نصب وردپرس روی دایرکت ادمین و سی‌پنل را می‌توانید در همیار وردپرس دنبال کنید.

چه نوع سرویسی را برای میزبانی انتخاب کنیم؟

از هر نوع سرویسی که استفاده می‌کنید، باید مواردی را قبل از خرید در نظر بگیرید. برای اینکه راحت‌تر انتخاب کنید مواردی را برایتان در نظر گرفتیم که به انتخاب بهترین هاست وردپرس کمک می‌کند.

1- به چه نوع هاستی نیاز دارید؟ قبل از هر کاری اول با خود فکر کنید که به چه نوع هاستی نیاز دارد؟ فضایی که برای آن لازم است باید چقدر باشد؟ آیا در حال حاضر لازم است که یک هاست اختصاصی بگیرید یا همان سرویس اشتراکی برایتان جوابگوست؟ اینها سوالاتی هستند که قبل از هر چیزی باید پاسخ آن‌ها را بدهید.

2- زبانی که در طراحی سایت استفاده شده چیست؟ در بخش‌‌های بالایی سایت نیز درباره این مورد صحبت کردیم که هاست مورد نظر را باید با توجه به زبانی که در برنامه‌نویسی آن استفاده شده، انتخاب کنید. مثلا وردپرس روی هاست ویندوز هم جوابگو است اما کار شما را سخت‌تر خواهد کرد. یعنی اگر سرویسی از قبل ندارید حتما بهتر است هاست وردپرس لینوکسی انتخاب کنید تا راحت‌تر فعالیت‌های خود را انجام دهید.

3- خرید هاست از شرکت‌های معتبر چگونه انجام می‌شود؟ لطفا خساست نکنید! اگر سرویس هاست وردپرس خوبی انتخاب نکنید، مطمئنا همیشه دچار مشکلاتی خواهید بود. پس در گام اول اگر سرمایه‌گذاری کنید، هیچ‌چیز از دست نمی‌دهید. تحقیق کنید و از افرادی که به این حوزه آشنا هستند بپرسید و البته عجله هم نکنید. درست انتخاب کنید تا بعدها پشیمان نشوید. یک سرویس‌دهنده خوب باید سرویس‌هایی با سرعت و کیفیت استاندارد، پشتیبانی تمام وقت، بک‌آپ گیری منظم، امکانات کامل مورد نیاز کاربر و موارد این چنینی را پوشش دهد.

search- هاست وردپرس
از شرکت های معتبر هاست خود را تهیه کنید

4- چه منابعی در یک هاست باید در نظر گرفته شود؟

  1. ظرفیت و رم استاندارد: در واقع این موارد جزء گزینه‌های ابتدایی یک هاست وردپرس هستند که باید موجود باشند. در غیر اینصورت نمی‌توانید عملکرد خوبی داشته باشید. معمولا این امکانات در پلن‌های سرویس مشخص می‌شود.
  2. پهنای باند و انتقال اطلاعات: باید به پهنای باند سرویس توجه کنید زیرا به شما نشان می‌دهد که چه تعداد کاربر می‌توانند از وبسایت شما بازدید کنند. همچنین ببینید که به چه میزان امکان انتقال داده و اطلاعات را دارد.
  3. افزودن دامنه و ایمیل: سرویسی که تهیه می‌کنید باید امکان اضافه کردن دامنه‌های جانبی و همچنین ساخت ایمیل‌های اختصاصی را داشته باشد.
  4. امنیت: مهم‌ترین گزینه‌ای که باید در سرویس هاست وردپرس و هر نوع هاست دیگری در نظر گرفت، امنیت است. اگر سرویس شما راه نفوذ‌پذیری خوبی داشته باشد، مطمئنا سایت شما همیشه در خطر است. پس از امنیت آن حتما مطمئن شوید.

هرگز از سرویس‌های هاست رایگان استفاده نکنید!

اگر کمی در اینترنت جستجو کنید، حتما با سرویس‌های رایگان مواجه می‌شوید که واقعا بعضی از آن‌ها وسوسه کننده هستند. اگر فردی هستید که تازه می‌خواهید وبسایتی ایجاد کنید، مطمئنا با خود می‌گویید، اول کار است و اشکالی هم ندارد که از سرویس‌های رایگان استفاده کنم. لطفا چنین تصمیمی نگیرید. اگر می‌خواهید تست کنید می‌توانید از نصب وردپرس روی لوکال هاست استفاده کنید. در غیر اینصورت از همان ابتدا دنبال تهیه هاست وردپرس استاندارد باشید.

چرا می‌گوییم از هاست رایگان استفاده نکنید؟
این سرویس‌ها چه خارجی و چه ایرانی دارای فاکتورهای استاندارد نیستند؛ از طرفی دسترسی‌های کاملا محدودی را در اختیارتان قرار می‌دهند و مدیریت فایل‌ها و منابع شما را هم در دست خود دارند. هر زمان که تصمیم بگیرند قادر به حذف سایت شما هستند. باز هم به نظر شما این گزینه خوبی برای انتخاب است؟!

بهترین هاست وردپرس

حال که به اینجا رسیدیم می‌خواهیم درباره بهترین هاست وردپرس کمی صحبت کنیم. آیا آن‌ها را می‌شناسید؟
انتخاب و خرید بهترین هاست وردپرس برای وب‌سایت کار دشواری به نظر می‌رسد، خصوصاً اگر مبتدی باشید. چندین شرکت میزبانی وب وجود دارند که هرکدام ادعا می‌کنند بهترین هستند، با این‌حال تصمیم شما باید براساس الزامات خاص خودتان ازجمله نوع وب‌سایت، بودجه، زمان و… باشد. بنابراین قبل از خرید هاست وردپرس موردنظرتان باید پلن‌های آن‌ها را با یکدیگر مقایسه و ارزیابی کنید.

  بهترین هاست برای وبسایت وردپرسی شما کدام است؟

به دلیل اینکه وردپرس یک پلتفرم بسیار سبک است، اغلب سرویس‌ها از آن پشتیبانی می‌کنند و بدون مشکل آن را لود می‌کنند اما هاست اختصاصی وردپرس نسبت به دیگر هاست‌ها سازگاری بهتری با وردپرس دارد. مزایای استفاده از هاست وردپرس را در زیر ذکر کرده‌ایم:

  • سرعت و امنیت بهتر در مقایسه با هاست اشتراکی.
  • پشتیبان گیری خودکار روزانه از وب‌سایت و پایگاه داده شما.
  • اغلب ارائه‌دهندگان هاست وردپرس یک تیم پشتیبانی متخصص برای کمک به شما در حل مشکلات مرتبط با وردپرس دارند.
  • از به‌روزرسانی‌های اصلی وردپرس و افزونه‌ها مراقبت می‌کند و گاهی اوقات به‌صورت خودکار وردپرس شما را ارتقا می‌دهد.

این مقاله صرفاً جهت آشنایی شما با بهترین شرکت‌های ارائه هاست وردپرس در داخل و خارج از ایران است.
نکته: این مقاله نه آگهی است و نه ریپورتاژ، شرکت‌ ایرانی که معرفی کرده‌ایم بر اساس تجربه شخصی قرار گرفته‌ و شرکت‌های خارجی هم بر اساس توصیه سایت‌های معروف مانند wpbeginner، websitesetup، themegrill و isitwp معرفی شده‌اند.

انتخاب بهترین هاست برای وردپرس کار دشواری به نظر می‌رسد، خصوصاً اگر مبتدی باشید. چندین شرکت میزبانی وب وجود دارند که هرکدام ادعا می‌کنند بهترین هستند، با این‌حال تصمیم شما باید براساس الزامات خاص خودتان ازجمله نوع وب‌سایت، بودجه، زمان و… باشد. بنابراین قبل از خرید هاست وردپرس موردنظرتان باید پلن‌های آن‌ها را با یکدیگر مقایسه و ارزیابی کنید.

به دلیل اینکه وردپرس یک پلتفرم بسیار سبک است، اغلب سرویس‌ها از آن پشتیبانی می‌کنند و بدون مشکل آن را لود می‌کنند اما هاست اختصاصی وردپرس نسبت به دیگر هاست‌ها سازگاری بهتری با وردپرس دارد. مزایای استفاده از هاست وردپرس را در زیر ذکر کرده‌ایم:

  • سرعت و امنیت بهتر در مقایسه با هاست اشتراکی.
  • پشتیبان گیری خودکار روزانه از وب‌سایت و پایگاه داده شما.
  • اغلب ارائه‌دهندگان هاست وردپرس یک تیم پشتیبانی متخصص برای کمک به شما در حل مشکلات مرتبط با وردپرس دارند.
  • از به‌روزرسانی‌های اصلی وردپرس و افزونه‌ها مراقبت می‌کند و گاهی اوقات به‌صورت خودکار وردپرس شما را ارتقا می‌دهد.

این مقاله صرفاً جهت آشنایی شما با بهترین شرکت‌های ارائه هاست وردپرس در داخل و خارج از ایران است. اما قبل از هر چیزی باید ببینیم فاکتورهای مهم برای انتخاب بهترین سرویس هاستینگ وردپرس چیست؟

۱ – آپ‌تایم بالای هاست: آپ‌تایم به معنی پایداری هاست است یعنی در طول یک سال تعداد قطعی‌های هاست چند بار و به چه مدتی است. مسلما آپتایم زیر ۹۹٫۹ زیاد مناسب نیست و سایت شما را با مشکل روبرو می‌کند.

۲ – امنیت بالای هاست: امنیت همیشه یک فاکتور مهم در هر هاستینگی است. اگر هاستینگ شما نتواند امنیت سایت شما را حفظ کند، خیلی زود سایت را هک خواهند کرد.

۳ – پشتیبانی تخصصی برای سایت‌های وردپرسی: با توجه به اینکه بیش از یک‌سوم سایت‌های دنیا با وردپرس ایجاد شده است، هر شرکت ‌هاستینگ معتبری باید دارای یک تیم تخصصی وردپرسی برای رفع مشکلات احتمالی کاربران خود باشد.

۴ – پشتیبان گیری روزانه از وب‌سایت شما: پشتیبان گیری هم یکی از مهم‌ترین موضوعات برای انتخاب سرویس هاستینگ وردپرس است. شرکت‌های هاستینگ براساس پلن انتخابی شما، از وب‌سایت به‌صورت روزانه و یا هفتگی نسخه پشتیبان تهیه می‌کنند. حال این شمایید که باید ببینید حجم فعالیت‌ها به چه صورت است و به چه میزان نیاز به بک‌آپ‌گیری دارید.

۵ – پهنای باند مناسب: شرکت‌های هاستینگ باید پلن‌های مختلفی برای ارائه پهنای باند متنوع، ارائه دهند تا کاربران بتوانند براساس بودجه و اندازه سایت خود پلن موردنظر خودشان را انتخاب کنند.

۶ – سیستم‌عامل و کنترل پنل: سیستم‌ عامل توصیه‌شده برای وردپرس لینوکس است. هاست وردپرس هم یک سیستم‌ عامل لینوکس است که برای سایت‌های وردپرسی بهینه‌شده. کنترل پنل‌های سی پنل و دایرکت ادمین هم کنترل پنل‌های توصیه‌شده برای وردپرس هستند. اغلب ارائه‌دهندگان هاست‌ وردپرسی از کنترل پنل دایرکت ادمین استفاده می‌کنند ولی برخی از ارائه‌دهندگان این سرویس، سی پنل را هم ارائه می‌دهند.

۷ – سرعت هاست: سرعت هاست یکی دیگر از معیارهای انتخاب بهترین هاست وردپرس است. شما باید شرکت ‌هاستینگی را انتخاب کنید که هاست با سرعت بالا را ارائه دهند. برای اینکه بدانید سرعت هاست این شرکت‌ها به چه صورت است، می‌توانید به سایت‌هایی که از هاست این شرکت‌ها را استفاده می‌کنند مراجعه کنید و سرعت آن‌ها را مقایسه کنید.

در این مقاله چندین سرویس دهنده خارجی و یک سرویس دهنده ایرانی را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  • Bluehost
  • Hostgator
  • Siteground
  • IranServer

شرکت‌های برتر خارجی ارائه‌دهنده هاست وردپرس

Bluehost

Bluehost- شرکت میزبانی
ارائه دهنده سرویس هاست Bluehost

یکی از قدیمی‌ترین و بهترین شرکت‌های هاستینگ در دنیا Bluehost است که در سال 1996 شروع به کار کرده و بیش از 2 میلیون وب‌سایت را پشتیبانی می‌کند. این شرکت یکی از پیشگامان ارائه بهترین هاست وردپرس بوده است. با Bluehost، هرگز نگران کند بودن وب‌سایت خود حتی در صورت وجود ترافیک زیاد نخواهید بود. در صورت نیاز به پشتیبانی، شما می‌توانید از طریق تلفن، ایمیل یا چت زنده با متخصصان شرکت به‌صورت 24 ساعته در تماس باشید. این شرکت برای کسب‌وکارهای کوچک بسیار مناسب است.

شرکت هاستینگ bluehost

Hostgator

hostgrator- شرکت میزبان
ارائه دهنده سرویس هاست Hostgator

HostGator میزبان بیش از 8 میلیون وب‌سایت در دنیا است و یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های هاستینگ در کسب‌وکارهای اینترنتی است. با آپتایم 99.99% و پشتیبانی 24/7، hostgator انتخابی هوشمندانه برای هر مدیر وب‌سایت است.

شرکت هاستینگ Hostgator

Siteground

siteground- بهترین هاست وردپرسی
ارائه دهنده سرویس هاست Siteground

SiteGround یکی از محبوب‌ترین و بهترین شرکت‌های ارائه‌دهنده هاست وردپرس در دنیا است. این شرکت راه‌حل‌های منحصربه‌فردی برای افزایش سرعت سایت وردپرسی شما ارائه می‌دهد. همچنین SiteGround با سریع‌ترین و بهترین پشتیبانی 24/7 در کسب‌وکارهای اینترنتی شناخته‌شده است و به همین دلیل این شرکت یک ارائه‌دهنده میزبانی توصیه‌شده رسمی وردپرس است. از ویژگی‌های SiteGround می‌توان به به‌روزرسانی‌های خودکار و کش کردن وردپرس اشاره کرد. آن‌ها همچنین یکی از معدود شرکت‌هایی هستند که در 3 نقطه از دنیا مرکز داده ( ایالات‌متحده، اروپا و آسیا) دارند.

شرکت هاستینگ SiteGround

شرکت‌ برتر ایرانی ارائه‌دهنده هاست وردپرس

ایران سرور

سرویس هاستینگ وردپرس
ارائه دهنده سرویس هاست ایران سرور

بهترین شرکت ‌هاستینگ برای سایت‌های وردپرس شرکت ایران سرور است. این شرکت که بهترین هاست وردپرس را ارائه می‌دهد، از سال 81 شروع به کار کرده و میزبان بیش از 50000 مشتری است. آپتایم 99.99% و امنیت بسیار بالا یکی از برترین مؤلفه‌های ایران سرور است. همچنین پشتیبانی 24 ساعته این شرکت هم بسیار مناسب است و پشتیبان‌های هاست وردپرس، متخصص وردپرس هستند و به‌راحتی می‌توانند مشکلات سایت وردپرسی شما را حل کنند. همیار وردپرس، ژاکت، دیجی کالا، بازار، دیوار، شیپور و سایت‌های بزرگ دیگر همگی از ایران سرور استفاده می‌کنند و این شرکت را توصیه می‌کنند.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد هاست وردپرس ایران سرور

  • تیم پشتیبانی مخصوص وردپرس
  • بکار گیری لایت اسپید اورجینال
  • سی پنل و دایرکت ادمین اورجینال
  • فضای ابری به همراه ادغام هوشمند با WP
  • گارانتی بازگشت وجه ۱۰۰ روزه
  • ارائه WP Rocket نسخه اصلی
  • قرارگیری سایت در دیتاسنترهای منتخب جهانی
  • سخت‌افزارهای بروز و هارد NVMe

 

مقاله امروز را به هاست وردپرس و روش انتخاب آن اختصاص دادیم زیرا مهم‌ترین قدمی است که باید در همان ابتدای مسیر برداشته شود. اگر نتوانید اینجای کار تصمیم درستی بگیرید مطمئنا بقیه مسیر هم اشتباه می‌روید.
لطفا در انتخاب هاست استاندارد و سرویس‌دهنده خود عجله نکنید. جستجو کنید، از افراد آشنا و کسب و کارها بپرسید؛ حتما به نتیجه خوبی می‌رسید. حتی برخی از سرویس‌ها امکان تست یک روزه را به شما می‌دهند، حتما دریافت کنید و تست کنید. در صورت رضایت آن را خریداری کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم رتبه وبسایتی که قرار است از آن سرویس و خدمات هاست دریافت کنید را نیز ببینید؛ این امر هم به شما در انتخاب بهترین گزینه، کمک می‌کند.

چنانچه راهکارهای دیگری دارید، حتما در این بخش با ما درمیان بگذارید.

  • ۹۸/۱۰/۱۰
  • امیر سینائی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی