اخبار و آموزش آی تی کامپیوتر و نرم افزار

۱۲۹ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

10 محصول پنجم

برند Azzaro در سال 1968 توسط Loris Azzaro تاسیس و تولید کت های سفارشی برای مهمانی ها از سر گرفت و در سال 1978 اولین عطر خود را روانه بازار کرد. در عصر حاضر برند آزارو یکی از معتبر ترین و نامی ترین برندهای عطر و ادکلن در سطح جهان به حساب می آید.

عطر ادکلن آزارو کروم (Azzaro Chrome for men) توسط برند آزارو در سال 1996 ارائه شد .ترکیبات تشکیل دهنده این ادکلن عبارتند از: مرکبات ، گل های معطر ، و همچنین از مواد شیرین به کار رفته در ترکیباتش می توان به رزماری ، آناناس ، ترنج ، لیمو و بهار نارنج اشاره کرد .

عطر Azzaro Chrome ماندگاری بالایی دارد و  با داشتن  رایحه ی خنک و ملایم برای مصرف در روزهای گرم سال گزینه مناسبی می باشد . آزارو کروم سرشار از حس شادی ، آرامش ، پاکی و پاکیزگی است به طوری که نظر هر فردی را به راحتی جلب خود می کند . با خرید ادکلن Azzaro Chrome for men از اسپلندور روزهای گرم تابستان خود را بهاری کنید .

 

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن آزارو کروم

قیمت عطر ادکلن آزارو کروم

 

عطر ادکلن دلچه گابانا دوان به اختصار D&G، اصالتا یک کمپانی ایتالیایی می باشد که کار خود را از سال 1985 شروع نمود و همچنین از سال 1992 وارد بازار عطر و ادکلن شد. Dolce & Gabbana تا کنون بیش از 50 عدد عطر و ادکلن وارد بازار کرده است که بیشتر آنها زنانه می باشند. D&G به مرور زمان محصولات دیگری از جمله عینک آفتابی، کیف ، کفش و ساعت نیز تولید نمود و توانست در سال 2009 اولین محصول آرایشی خود را توسط Scarlett Johansson بازیگر مشهور در لندن به نمایش بگذارد.

ادکلن مردانه دی اند جی (دولچه گابانا) دوان (Dolce & Gabbana The One for Men)  توسط کمپانی D&G در سال 2008 خلق شد. این عطر با رایحه ی گرم و تلخ، مخصوص آقایان با اقتدار، جسور، با اعتماد بنفس می باشد.

ادکلن D&G The One for Men بسیار ستودنی می باشد و چندین سال وقت برای خلق این اثر صرف شده است. فروشگاه اینترنتی اسپلندور مفتخر است عطر Dolce & Gabbana The One for Men کلاسیک بی رغیب را  به شما هموطنان عزیز و گرانقدر ارائه نماید.

 

لینک های مفید:

قیمت عطر ادکلن دلچه گابانا دوان

خرید عطر ادکلن دلچه گابانا دوان

 

عطر ادکلن مردانه کریشن سفید که ساخت شرکت باگ سانز ادکلنی مشابه بوی کرید سیلور مانتین می باشد که با رایحه‌ای بسیار خوشبو و کیفیتی قابل قبول می تواند انتظارات شما را برآورده نماید، ادکلن کریشن سفید نیز با همین هدف تولید شده است.

همانطور که میدانید شرکت فرانسوی کرید (creed) ادکلن هایی دارد که قیمت آنها بسیار گران هستند به همین دلیل کمپانی های دیگر سعی نموده اند که عطرهایی مشابه و نزدیک به رایحه محصولات این شرکت تولید نمایند که به مراتب قیمت‌های پایین تر از آنها داشته باشند که تمامی اقشار جامعه بتوانند از این روایح شگفت انگیز و خاص استفاده نمایند.

رایحه ادکلن کریشن سفید بسیار آرام بخش و شادی بخش است و رایحه ای ملایم و شیرین دارد و برای استفاده در تمام فصول سال گزینه ای بسیار مناسب به شمار می آید.

 

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن مردانه کریشن سفید

قیمت عطر ادکلن مردانه کریشن سفید

 

عطر ادکلن لاگوست سبز اسنشیال (Essential Lacoste for men) که به لاگوست سبز نیز مشهور است با رایحه ای خنک و تلخ توسط کمپانی لاگوست در سال 2005 طراحی و روانه بازار شد . ترکیبی از نت های مرکباتی و معطر آنرا در خانواده عطر های چوبی معطر قرار داده است. در رایحه ی ابتدایی آن برگ مو ، نارنگی و ترنج و در رایحه ی میانی اش فلفل سیاه و گل سرخ بلغاری و در نت پایانی و اصلی اش چوب صندل و نعنا هندی را دارا میباشد .از دید فروشگاه اینترنتی اسپلندور عطر لاگوست سبز مناسب استفاده در روزهای گرم سال بوده و مناسب سنین 25 تا 40 سال است. با توجه به خنک بودن این محصول باز میتوان گفت نسبتا ماندگاری و پخش خوبی را داراست .

 

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن لاگوست سبز اسنشیال

قیمت عطر ادکلن لاگوست سبز اسنشیال

 

عطر ادکلن دیویدوف چمپیون (Champion Davidoff for Men) در سال 2010 توسط کمپانی دیویدف ، وارد صنعت عطر و ادکلن شد. دیویدف چمپیون با رایحه ی ملایم و تلخ، با استایل مشکی نقره ای خود نمادی از فعالیت های ورزشی می باشد .  عطر مردانه دیویدوف چمپیون جزء گروه بویایی چوبی معطر می باشد و متخصصان خبره ی عطر و ادکلن فروشگاه اینترنتی اسپلندور، دیویدوف چمپیون را برای استفاده در چهار فصل مناسب می دانند .برای خرید ادکلن های اصل به سایت اسپلندور مراجعه نمایید برای خرید عطر مردانه و خرید عطر زنانه روی هر کدام کلیک کنید.  

 

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن دیویدوف چمپیون

قیمت عطر ادکلن دیویدوف چمپیون

 

 

 

 

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

10 محصول چهارم

عطر ادکلن لایت بلو مردانه Dolce & Gabbana () به اختصار D&G، اصالتا یک کمپانی ایتالیایی می باشد که کار خود را از سال 1985 شروع نمود و همچنین از سال 1992 وارد بازار عطر و ادکلن شد. Dolce & Gabbana تا کنون بیش از 50 عدد عطر و ادکلن وارد بازار کرده است که بیشتر آنها زنانه می باشند. D&G به مرور زمان محصولات دیگری از جمله عینک آفتابی، کیف ، کفش و ساعت نیز تولید نمود و توانست در سال 2009 اولین محصول آرایشی خود را توسط Scarlett Johansson بازیگر مشهور در لندن به نمایش بگذارد.

ادکلن مردانه دی اند جی لایت بلو (Dolce & Gabbana Light Blue for Men) ، محصولی بی رغیب در کمپانی معروف D&G می باشد . لایت بلو با رایحه ی خنک و ترش، برای آقایان خوش استایل و با سلیقه ی خاص، مناسب است و برای مصرف در ماه های گرم سال پیشنهاد می شود.

ادکلن D&G Light Blue جزء گروه بویایی مرکبات معطر می باشد و همچنین برنده ی جایزه FiFi برای های کلاس ترین ادکلن مردانه گردیده است. عطر Dolce & Gabbana Light Blue ،محصول سال 2007 برند دی اند جی را از اسپلندور تهیه فرمایید. 

 

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن لایت بلو مردانه

قیمت عطر ادکلن لایت بلو مردانه

 

عطر ادکلن میدنایت دلوکس از حجم 100 میلی‌لیتری برخوردار است و رایحه‌ای گرم و شیرین دارد این عطر برای فصول سرد سال بسیار مناسب است و از ماندگاری و پخش بوی خوبی بهره مند است .

این عطر دقیقا مشابه عطر لانکوم میدنایت دلوکس است و باتوجه به قیمت مقرون به صرفه آن انتخابی مناسب برای خانم هایی است که به این عطر محبوب

علاقمندند.

شیشه عطر ادکلن زنانه میدنایت دلوکس بسیار زیباست بطری آن شفاف است و مایع درون آن بنفش رنگ است و درب آن از جنس کروم و نقره ای رنگ است و بصورتی طراحی شده است ک به راحتی در درون کیف شما جای میگیرد .

برای مشاهده همه محصولات زنانه فروشگاه الیسا به صفحه خرید ادکلن زنانه مراجعه فرمایید. تا لیست تمامی محصولات زنانه با قیمت و راهنمای خرید در خدمتتان قرار گیرد.

نت های تشکیل دهنده عطر زنانه Midnight Deluxe

پس از اسپری Midnight Deluxe بر روی پوست و محل نبضتان، متوجه نت‌های ابتدایی یعنی، گلابی، نارنج و نارنگی خواهید شد. این نت‌ها طراوت و شادابی خاصی را به همراه دارند. پس از مدتی نت‌های میانی جایگزین این نت‌ها شده و تعادل مناسبی را برقرار می‌سازند. نت‌های میانی Midnight Deluxe را میوه‌ی ساعتی، توت‌فرنگی، گل ارکیده و رز سیاه تشکیل داده‌اند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی از راه رسیده و این ترکیب خاص را کامل می‌کنند. نت‌های پایانی را پاتچولی، پاپیروس، میوه‌ی سرخالو، پرالین، وانیل، کارامل، قهوه، کومارین و گیاه شیرین بیان تشکیل داده‌اند. پس اگر به دنبال یک عطر خاص زنانه، با ماندگاری و کیفیتی مطلوب هستید، ادو پرفیوم پرفیوم دلوکس مدل Midnight Deluxe انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

 

لینک های مفید :

خرید عطر ادکلن میدنایت دلوکس

قیمت عطر ادکلن میدنایت دلوکس

 

عطر ادکلن بلک ایکس اس (Paco Rabanne Black XS For Her) به همراه جفت مردانه خود در سال 2007 و توسط کمپانی پاکو رابان و با طراحی امیلی کوپرمن و مارک بوکستون تولید و به بازار عرضه شد. عطری دلنشین ،مجذوب کننده و همراهی خوب برای بانوان ، با رایحه ای همه پسند که مورد استقبال همگان قرار گرفته است . در نت ابتدایی این عطر محرک گرنبری و فلفل برزیلی و در نت میانی گل رز ، پوست محافظ کاکائو و بنفشه شیرین و در نت نهایی وانیل ، نعناع هندی و ماسویا حضور دارند .رایحه غالب در این عطر آلبالو و کاکائو میباشند از دید فروشگاه اینترنتی اسپلندور عطر بلک ایکس اس مناسب استفاده در روزهای سرد سال است و از ماندگاری و پخش بسیار وبی برخوردار است . بهترین انتخاب برای بانوانی که خواستار بالا رفتن روحیه کاری و اعتماد به نفسشان هست.

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن بلک ایکس اس

قیمت عطر ادکلن بلک ایکس اس

 

عطر ادکلن جنیفر استیل لوپز-Jennifer Lopez Still، که توسط Michel Girard ساخته شد عطری است شاداب، گیاهی و سبز بر پایه رایحه چای. روی بطری ادکلن استیل ، نام Still و در پایین آن نشان تجاری جنیفر لوپز که با خطی زیبا چاپ شده را مشاهده می‌کنید. مایع طلایی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف به‌خوبی دیده می‌شود. در بطری به شکل یک کره بوده و با رنگ شفافی که دارد، جلوه‌ی خوبی به ترکیب کلی این عطر اضافه کرده است.

در این نوع فضاهای عطر چای میتوان عطر ادوتویلت Yves Rocher The Vert ساخته Francis Kurkdjian را هم نام برد که فضایی مشابه با همراهیه مرکبات و کمی چوب دارد که بویی خنک و کمی شیرین دارای رایحه ای شفاف و طبیعی که کیفیت کار همانند بعضی دیگر از ساخته های همین عطرساز است البته آنهم پخش و ماندگاری در حد قیمت خودش را دارد اما فعلا در بازار ایران تعداد محدودی یافت میشود .

 

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن جنیفر استیل

قیمت عطر ادکلن جنیفر استیل

 

عطر ادکلن اپیک ادونچر -Emper Epic Adventure، دارای سبک چوبی ، تند و تلخی است که آن را غالبا از چرم ، سدر و نعناع هندی موجود در ترکیباتش حاصل می کند . این عطر دارای رگه های از ترشی ماندارین ، لیمو و گریپ فوروت نیز بوده و بسیار فریبنده و اغوا کننده می باشد . این محصول همانطور که از نامش پیداست حس ماجراجویی را در شما تحریک می کند . این عطر با شیشه‌ی زیبای خود برای هدیه دادن نیز گزینه‌ی مناسبی به شمار می‌رود. این مکعب تیره رنگ با شانه‌ها و در فلزی به رنگ برنز خود به تنهایی از پس تزئین میز شما برمی‌آید. وقتی تنها چند قطره از اپیک ادونچر را اسپری کنید، بوی ناب چرم، گرمای عنبر و خنکی گل‌سنگ به خوبی به مشام می‌رسد. کم‌کم و با گذشت زمانی بوی سحرآمیز پاتچولی، سدر، اسطوخودوس و خنکی آشنای ریحان احساس ماجراجویی مرموزی را به شما القا خواهند کرد. وقتی نت‌های میانی جا افتادند، نوبت به بازی تلخ و شیرین ترخون و پرتقال می‌رسد. بدون شک داشتن این عطر برای شما خاطرات بسیاری را خواهد ساخت.

 

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن اپیک ادونچر

قیمت عطر ادکلن اپیک ادونچر

 

برند Tom Ford توسط توماس کارلایل فورد معروف به تام فورد در سال 2004 تاسیس گردید. اولین ادکلن و عطر تام فورد در سال ۲۰۰۶ به بازار جهانی عرضه شد و با استقبال بی نظیری روبرو گشته که در طول سالهای فعالیت خود، چندین جایزه از شورای طراحان آمریکا کسب نموده است. امروزه عطر و ادکلن Tom Ford طرفداران زیادی در دنیا (مخصوصا ایران) دارد.

عطر ادکلن تام فورد نویر مردانه  (Tom Ford Noir for men) محصولی سال 2012 از کمپانی تام فورد با رایحه ای گرم و تلخ برای مصرف در مناسبت های شبانه درماه های سرد سال توصیه می شود.

این عطر در زمره ی گروه بویایی معطر تند برای برند سلطنتی تام فورد ایده ای بزرگ می باشد . عطر وسوسه انگیز و دلنواز Tom Ford Noir for men ، دوستداران زیادی در سراسر دنیا یافته است.

اسپلندور خواهان اوقات خوشی برای شما دوستان عزیز می باشد.

 

لینکهای مفید:

خرید عطر ادکلن تام فورد نویر مردانه

قیمت عطر ادکلن تام فورد نویر مردانه

 

عطر ادکلن مارتی لیتون  یکی از باکلاس ترین کمپانی های عطر و ادکلن می باشد که توانست با تولیدات خود مفهوم و عظمت قرن هجدهم میلادی یعنی زمانی که عطرهای فوق العاده و بی نظیری برای لویی پانزدهم به منظور جشن های یاد بود مسابقات سوارکاری ساخته می شد را ، دوباره احیاء کند. نام گذاری ادکلن و عطرهای برند Parfums de Marly بر اساس اسم بهترین و معروفترین اسب های دنیا است.

ادکلن مردانه و زنانه پرفیوم دی مارلی لیتون (Parfums de Marly Layton) محصولی از کمپانی سلطنتی Parfums de Marly در سال 2016 میباشد که طراحی آن حمید مرآتی کاشانی طراح ایرانی و افتخار کشور ما میباشد . ادکلن Parfums de Marly Layton با الهام از سبک زندگی درباری در قرن 18 میلادی و مظهر شادی و سرور و شور و حال سلطنتی است .

مراقب باشید در دام عطر خارق العاده Layton که بسیار اعتیاد آور است نیوفتید .

عطر Parfums de Marly Layton رایحه ای گرم و شیرین و کمی تلخ را داراست و در خانواده عطر های چوبی معطر قرار گرفته است . از دید اسپلندور از رایحه Parfums de Marly Layton میتوانید در ماههای سرد سال نهایت استفاده را ببرید . ماندگاری و پخش بوی عطر پرفیوم دی مارلی لیتون بسیار بالاست .

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن مارتی لیتون

قیمت عطر ادکلن مارتی لیتون

 

عطر ادکلن زنانه وومنیتی Womanity ادو پرفیوم (Womanity EDP Thierry Mugler for women) ،یکی دیگر از برگ زرین کمپانی تیری موگلر میباشد که بعد از آنجل و آلین در سال 2010 پا به عرصه عطر و ادک .طراحی این عطر با ایده بانوان سراسر دنیا www.womanity.com گرفته شده و طراحی آن نیز با آلکسیس دادیئر و مانه بوده است. نام عطر وومنیتی از تعبیری از زنانگی و زندگی در شهر انتخاب شده که با رایحه ی ملایم و شیرین و صورتی رنگ خود که درون شیشه کریستالی با دربی فلزی و با زنجیری بر روی آن تزئین شده است ، همگی در سمت یک عطر کامل و تکمیل در هارمونی موزون قرار گرفته اند . از نظر اسپلندور رایحه این عطر چهار فصل ، و در خانواده عطر های معطر میوه ای طبقه بندی میشود . در این رایحه از انجیر ، خاویار و برگ و چوب انجیر استفاده شده است .

 

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن زنانه وومنیتی Womanity

قیمت عطر ادکلن زنانه وومنیتی Womanity

 

برند Tom Ford توسط توماس کارلایل فورد معروف به تام فورد در سال 2004 تاسیس گردید. اولین ادکلن و عطر تام فورد در سال ۲۰۰۶ به بازار جهانی عرضه شد و با استقبال بی نظیری روبرو گشته که در طول سالهای فعالیت خود، چندین جایزه از شورای طراحان آمریکا کسب نموده است. امروزه عطر و ادکلن Tom Ford طرفداران زیادی در دنیا (مخصوصا ایران) دارد.

عطر ادکلن تام فورد عود وود (Tom Ford Oud Wood) در سال 2007 توسط برند لوکس تام فورد خلق شد. این ادکلن بی همتا با ترکیبی خارق العاده ، ماندگاری بسیار بالا و میزان پخش بوی عالی که دارد از دیدگاه فروشگاه اینترنتی اسپلندور برای مصرف در ماه های سرد سال پیشنهاد مناسبی می باشد.

عطر تام فورد عود وود با رایحه ای ملایم و تلخ خود برای استفاده در مجالس رسمی انتخاب عالی بشمار می آید.

 

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن تام فورد عود وود

قیمت عطر ادکلن تام فورد عود وود

 

عطر ادکلن کرید وایکینگ قرمز پس از ارائه عطر پرفروش خود، اونتوس(Aventus) ، که نمادی از جرات و جسارت و صلابت ناپلئون بود ، حال با الهام از واکینگ ها ، عطر مردانه جدیدی که نماد نیرومندی و قدرت جنگجویان دریا میباشد سفرهاى دریایى ، کشتى ها و فرهنگ وایکینگ هاست و نمادى از سفر و پشتکار غیر قابل انکار مردى مدرن ، بى پروا و درپى اکتشاف بى حد و حصر است که با اراده اى نامحدود بر خلاف جریان آب شنا می‌کند و سعی در طى کردن مسیر زندگی به سبک و شیوه خودش دارد. را با رایحه ای ملایم و شور و ترش برگرفته از آب دریا طراحی و تولید کرده است .

نت های تشکیل دهنده رایحه وایکینگ کرید خلاقانه طراحی شده تا به خوبی بتواند زندگی وایکینگ ها را به نمایش بگذارد . ترشی رایحه از ترکیب هنرمندانه ترنج و لیموترش با فلفل برزیلی حاصل شده است . در ادامه تندی فلفل برزیلی کمرنگ شده و جای خود را به ترکیب نعنا و گل رز میدهد . در نهایت شاهد حضور ترکیبی از اسطوخدوس ، وتیور ، چوب صندل و نعناع هندی هستیم که این ترکیبات به خوبی توانسته اند حس و حال شور و ترش دریا را القا کنند . 

 

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن کرید وایکینگ قرمز

قیمت عطر ادکلن کرید وایکینگ قرمز

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

10 محصول سوم

عطر ادکلن کرید سیلور مانتین واتر (Silver Mountain Water for Men & women) به خاطر علاقه زیاد الیور کرید به ورزش اسکی تولید و طراح عطر سیلور مانتین را اینچنین توصیف کرده اند که می‌خواهد جریان و درخشش آب در کوهستان های آلپ در اروپا را برای شما تداعی کند .

بطری استخوانی رنگ سیلور مانتین واتر با در پوشی نقره‌ای مزین شده است و نمادی است از جریان آب در بین برف‌های کوه‌های آلپ.

نت های تشکیل دهنده سیلور مانتین واتر در ابتدا از ماندارین و ترنج تشکیل شده و در نت میانی با چای و انگور فرنگی سیاه ادامه پیدا میکند و در نهایت با مشک و چوب صندل تکمیل میگردد .

سیلور مانتین واتر را از اسپلندور دریافت کنید .

 

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن کرید سیلور مانتین

قیمت عطر ادکلن کرید سیلور مانتین

 

عطر ادکلن لالیک سفید (لالیک وایت) Lalique White for men یکی از محصولات بسیار خاص و یونیک کمپانی مشهور لالیک میباشد که توسط طراح معروف یعنی کریستین نایجل دیزاین شده است . رایحه عطر لالیک سفید با رایحه ای خنک و ترش و بسیار خاص , که به جرات میتوان گفت نظیر این رایحه را هیچگاه بو نکرده اید مناسب استفاده در فصل های گرم و حتی پاییز است . 

شیشه این عطر در عین سادگی از استاندارد شیک بودن بهره میبرد و بسیار زیبا و شکیل است که طراحی آن توسط دبیچ باچماکوف صورت گرفته است .

ادکلن Lalique White for men را مرکباتی معطر باید دانست و استفاده از این عطر برای سنین 25 تا 40 سال بسیار میتواند هیجان انگیز باشد .

رایحه لالیک وایت خنکی ایستادن در کنار آبشار را در ذهن مخاطبش تداعی میکند.

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن لالیک سفید

قیمت عطر ادکلن لالیک سفید

 

عطر ادکلن مردانه دانهیل آبی دیزایر بلو (آبی) (Desire Blue Alfred Dunhill for men) در سال 2002 توسط برند آلفرد دانهیل خلق گردید . عطر و ادکلن مردانه دیزایر بلو (دانهیل آبی مردانهدارای رایحه تقریبا مانند رایحه های جنگلی ، به دلیل داشتن رایحه ی خنک و تند  انتخاب مناسبی برای ماه های گرم سال می باشد .

رایحه عطر و ادکلن مردانه دیزایر بلو ( دانهیل آبی) از ترکیب عناصری مانند نیلوفر آبی ، سرخالو و ماندارین در نت ابتدایی و چوب بلسان بنفش برزیلی ، آب دریا و پرتقال در نت میانی و مشک ، کهربا و لوبیا تونکا در نت نهایی تشکیل شده است . که نت های نارنگی ، آب دریا ، پرتقال و اقاقیا را بیش از بقیه مواد در قلب خود جای داده در مصرف کننده حس فریبندگی و اغوا گری و تمامی حس ها ی خوب را به ارمغان می آورد .

اسپلندور به دلیل داشتن رایحه ی خنک و تند ، دیزایر بلو را انتخاب مناسبی برای ماه های گرم سال می داند.

 

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن مردانه دانهیل آبی دیزایر بلو

قیمت عطر ادکلن مردانه دانهیل آبی دیزایر بلو

 

عطر ادکلن لالیک مشکی Encre Noire مردانه (لالیک چوبی) (Lalique Encre Noire for men) همان لالیک مشکی معروف در سال 2006 توسط برند Lalique به بازار عرضه شد .عطر لالیک چوبی را میتوان یک شاهکار نامید زیرا در اوایل ورود Lalique Encre Noire یا لالیک چوبی به بازار با استقبال کم نظیری از جانب مردم مواجه شد و میتوان گفت نظر همه مردان را به خود جلب نمود و همچنان یکی از پرفروش ترین عطر ها به حساب می آید .Lalique Encre Noire به معنای جوهر سیاه که شیشه زیبای آن نیز بیانگر آن است مناسب برای مجالس و مهمانی های رسمی می باشد . لازم به ذکر است نسخه های جدید تولید شده انکر نویر از ماندگاری کمتری نسبت به قبل برخوردار هستند .

فروشگاه اسپلندور لالیک مشکی را برای استفاده در روزهای سرد سال مناسب میداند . 

 

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن لالیک مشکی Encre Noire

قیمت عطر ادکلن لالیک مشکی Encre Noire

 

عطر ادکلن روبرتو کاوالی گلد (Gold Roberto Cavalli for women) محصولی از برند خوشنام روبرتو کاوالی که برای بانوان خوش اندام و جذاب در سال 2012 توسط لوئیس ترنر طراحی و خلق گردید . عطر گلد مختص به بانوانی است که دوستدار طرح پوست حیوانات و مایل اند همیشه در مرکز توجه باشند ، طراحی شده است . بطری عطر روبرتو کاوالی گلد از منحنی های جالبی برخوردار است که نمایانگر پوست پلنگ و نمادی از یک خانم جذاب و اغوا کننده است که با رایحه ی دل فریب و افسونگر پنهان در درون خود در تعاملی کامل به سر میبرد . رایحه ملایم و شیرین روبرتو کاوالی گلد در دسته عطرهای شرقی گلدار قرار گرفته و مناسب استفاده در چهارفصل سال میباشد و از دید اسپلندور از ماندگاری و پخش بسیار خوبی برخوردار است.در نت ابتدایی عطر روبرتو کاوالی گلد فلفل برزیلی قرار گرفته که گرمای خود را با شکوفه پرتقال در نت میانی عجین کرده و با وانیل و لوبیا تونکا و بنزوئین در رایحه ی پایانی و اصلی به اتمام میرسد .

 

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن روبرتو کاوالی گلد

قیمت عطر ادکلن روبرتو کاوالی گلد

 

عطر ادکلن لکسوس مشکی با قیمت مناسب و کیفیت خوب به عنوان یکی از ادکلن های پر فروش رده های متوسط و اقتصادی بازار عطر و ادکلن در جهان می باشند. 

غلظت مرزی مواد مختلف تفاوت بسیار زیادی با هم دارند. به عنوان مثال غلظت مرزی اتانول ۵ میلیون برابر غلظت مرزی متیل تیول است؛ به این معنی که متیل تیول در مقایسه با اتانول، در غلظت های بسیار کمتری توسط سیستم بویایی شناسایی می شود. از پارامترهای دخیل در مقدار غلظت مرزی یک ترکیب می توان به گیرنده های بوی سیستم بویایی انسان و خواص مولکول از قبیل حلالیت و قطبیت که تابعی از گروه های عاملی، وزن و ساختار مولکولی ماده است، اشاره کرد.

یکی دیگر از مباحث مربوط به بو، اندازه گیری آن است. معمول ترین معیار و مقیاس اندازه گیری بو European Odor Unit و یا به اختصار OUE است، که مراحل اندازه گیری بو به وسیله ی این معیار به شرح زیر است:

۱٫ برای یک ماده مشخص ابتدا باید حد کشف یا حد تشخیص بوی آن ماده تعیین گردد. حدکشف یک بو در هوا غلظتی از آن ماده در هوا است هرگاه نیمی از افراد بتوانند آن بو را درک کنند. همچنین حد تشخیص غلظتی از ماده در هوا است که نیمی از افراد قادر به تشخیص و تفکیک آن از محیط بدون بو و همچنین از محیطی با بوی دیگر باشند. غلظت حد تشخیص معمولا ۲ تا ۵ برابر غلظت حد کشف است.

۲٫ نسبت غلظت ماده در هوا به غلظت کشف یا تشخیص، برابر تعداد واحد OUE  آن بو است. به عنوان مثال اگر از تعریف حد کشف استفاده کنیم، در صورتی که غلظت حد کشف یک ماده برابر ۰٫۰۲ میلی گرم بر متر مکعب باشد، در صورتی که غلظت این ماده در هوا به ۰٫۱ میلی گرم درمترمکعب برسد گفته می شود غلظت آن ۵OUE است . هنگام استفاده از واحد OUE نوع غلظت پایه ی مورد استفاده، یعنی غلظت کشف یا تشخیص حتما باید ذکر شود. واضح است که غلظت بو در حد کشف آن برابر با  ۱ OUE  می باشد. همچنین بو در غلظت های کمتر از ۱ OUE   به وسیله ی اکثر افراد قابل تشخیص نیست.

 

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن لکسوس مشکی

قیمت عطر ادکلن لکسوس مشکی

 

عطر و ادکن تق هرمس ادو پرفیوم​ (Terre d'Hermes EDP for men) ، ادکلنی با رایحه ی بی همتا می باشد که مخصوص آقایان جنتلمن و جذاب است و همچون ابزاری جادویی برای آقایان عمل کرده و معشوقه ی خود را جذب می کند. ادکلن تق هرمس ادو پرفیوم جزء گروه بویایی چوبی مدیترانه ای است و برای استفاده در چهار فصل مناسب می باشد. فروشگاه معتبر اسپلندور تق هرمس ادو پرفیوم ، محصول با ارزش برند هرمس را به طرفداران رایحه ی گرم و تلخ توصیه می نماید.

 

لینک های مفید:

خرید عطر و ادکن تق هرمس

قیمت عطر و ادکن تق هرمس

 

عطر ادکلن مردانه آکورد لکسوس بلک Accord Lexus Black For Men دارای بطری شیشه ای به رنگ مشکی می باشد که تمام استایل ادکلن لکسوس به رنگ سیاه خودنمایی می کند .هم چنین نام عطر و میزان حجم درون بطری بر روی شیشه طراحی شده است.غلظت عطر مردانه آکورد لکسوس بلک ادوپرفیوم می باشد که مناسب آقایان شیک پوش و با وقار می باشد.ادکلن لکسوس بلک با رایحه ای تند گرم عرضه شده که ساختارش از میوه، وانیل، چوب و مرکبات تشکیل شده است.

با اولین فشار انگشت بوی نارنج، گریپ‌فروت و چمن نوازش گر مشام در وهله اول است و کم کم به  زعفران، گل یاسمین، جوز هندی، گل بنفشه و نت‌های چوبی در یک مسیر با رایحه های گرم ختم می شود‏.در این لحظه ی حساس نت های پایانی مشک، وانیل، چرم، خزه‌ی اوک موس، عنبر، خس خس، چوب صندل و چوب کشمیر از راه می رسند و ترکیب عطر آکورد لکسوس بلک را کامل می کنند.مبدا برند‏ ادکلن Accord Lexus Black For Men کشور فرانسه است که بهترین و با کیفیت ترین عطرهای موجود روز دنیا را تولید می کند و پر طرفدارترین عطرها را عرضه می کند.

 

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن مردانه آکورد لکسوس بلک

قیمت عطر ادکلن مردانه آکورد لکسوس بلک

 

عطر ادکلن دیور هوم اینتنس بعد از نسخه ی دیور هوم و به عنوان جایگزین و تکمیل آن از برند سلطنتی دیور ،  طراحی و روانه ی بازار شد . این محصول با رایحه ای گیرا و حس برانگیز و غنی با خط بویایی بالا ، مناسب میهمانی های شبانه و رسمی میباشد . در دسته ی رایحه های چوبی قرار دارد و در مسیر بویایی خود در ابتدا اسطوخودوس ، در میانه ی راه زنبق ، گل ختمی و گلابی و در انتها سدر و خس خس عناصر ترکیبی این رایحه میباشند . ترکیب این عناصر رایحه ی گرم و شیرینی را متشکل شده تا این عطر را مناسب برای سرمای روزهای زمستان و شب های پائیزی بنماید . رایحه ای کاملا قدرتمند که در ابتدا با بوی افسانه ای و دلپذیر اسطوخودوس باز شده و پس از خشک شدن بروی پوست بدن با عنبیه یا همان گل ختمی و مشک خود نمایی کرده و در انتها نیز با نمایشی از خس خس و سدر ویرجینیا ماموریت خود را به پایان رسانده و ماندگار میگردداز این رایحه ی بینظیر میتوان در تمامی مکان ها ، زمان ها و متناسب با هر نوع میهمانی ، میتینگ و محل کار بهره ی لازمه را برد . مختص آقایان با کلاس و جنتلمن و اغوا کننده ای بی نظیر برای بانوان میباشد.

 

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن دیور هوم اینتنس

قیمت عطر ادکلن دیور هوم اینتنس

 

عطر و ادکلن مردانه پولو بلو Polo Blue ادکلنی مردانه است که درسال 2003 توسط Carlos Benaim و Christophe Laudamiel ساخته شده است.
پولو بلو آمیزه نیروبخشی از خربزه کاویونی، ریحان، شاهپسند، و جیر شسته‌شده است که آزادی آسمان بزرگ آبی را به یاد می‌آورد؛ انرژی آب‌های آزاد؛ و انفجار نیروبخش هوای تازه.
آزادی آسمان آبی بیکران، انرژی دریای آزاد، تنفس هوای نیروبخش. برای مردی که با تمام وجود زندگی می‌کند، تعریف جدیدی از شیکی ساده‌ی رالف لورن. تازگی نیروبخش، ادویه‌های گرم. غرق‌شدن در حس آبی کریستالی.

 

لینک های مفید:

خرید عطر و ادکلن مردانه پولو بلو

قیمت عطر و ادکلن مردانه پولو بلو

 

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

10 محصول دوم

عطر دیور ساواج  پرفیوم مردانه (Sauvage Eau de Parfum Dior for men) که به تازگی وارد بازار شده و چون با استقبال بسیار زیادی نسخه قبلی آن یعنی دیور ساواج ادو تویلت همراه بود برند کریستین دیور به فکر عرضه این نسخه افتاد که در سال 2018 از آن رونمایی شد . این عطر مردانه با غلظتی بیشتر ، رایحه ای قوی تر و سبکی رسمی تر که بیشتر برای آقایان بزرگسال مناسب است ، وارد بازار شد . در سال 1998 اولین سری از ادکلن ساواج به بازار ارائه داده شد و تا کنون این محصول به اشکال مختلف عرضه شده است و اینبار ادکلن دیور ساواج پرفیوم جدید ترین نوع از سری ساواج است . 

عطر دیور ساواج پرفیوم رایحه ای گرم و شیرین دارد که در شروع کار خود رایحه ترنج را به مشام میرساند . پس از مدتی ترکیب ترنج با فلفل سیچوان ، دانه جوز هندی و اسطوخدوس حسی گرم و تند را القا میکند و در نهایت ترکیبی از عنبر و وانیل جای نت های قبلی را گرفته و خودنمایی میکند . رایحه غالب این عطر گرم و شیرین است و در دسته شرقی سرخس مانند قرار دارد . 

آقایان بزرگسال به راحتی میتوانند این عطر مردانه خوشبو را از فروشگاه اسپلندور تهیه کنند و در فصل سرد سال و یا در مراسم رسمی از آن بهره ببرند

 

لینکهای مفید :

 خرید عطر دیور ساواج

قیمت عطر دیور ساواج

 خرید ادکلن دیور ساواج

قیمت ادکلن دیور ساواج

 

برند Jaguar کار خود را با تولید اتومبیل های لوکس در انگلستان آغاز کرد و در سال ۱۹۸۸ اولین عطر خود را با نام عطر جگوار روانه بازار عطر و ادکلن کرد .

عطر جگوار مشکی کلاسیک بلک (جگوار ) (Jaguar Classic Black For Men) در سال 2009 توسط کمپانی جگوار طراحی و تولید شد .

نت های تشکیل دهنده Jaguar Classic Blackرایحه این ادکلن در نت ابتدایی شامل سیب ، نارنج، ماندارین و درنت میانی شامل گل شمعدانی ، آب دریا ، چایی ، دانه جوز هندی ودر نت پایانی شامل چوب صندل ، مشک ، سدر و خزه بلوط میباشد.

رایحه ادکلن جگوار مشکی) ملایم و تلخ است و اسپلندور آن را مناسب برای استفاده در چهار فصل سال میداند.

 

لینک های مفید:

خرید عطر جگوار مشکی

قیمت عطر جگوار مشکی

 

خرید ادکلن جگوار مشکی

قیمت ادکلن جگوار مشکی

 

برند کارولینا هررا توسط یک طراح ونزوئلا – آمریکایی تاسیس شد و در سال ۱۹۸۸، Carolina Herrera فعالیت خود را در زمینه عطرآغاز کرد و اولین عطر را در سال ۱۹۹۱ ارائه داد . ادکلن های مردانه بواسطه موفقیت ادکلن های زنانه برند کارولینا هررا معرفی شدند . جدیدترین کار Carolina Herrera  مربوط به سال ۲۰۱۳ میباشد و در مجموع ۵۶ عطر ارائه داده است.

عطر زنانه 212 VIP محصولی از برند Carolina Herrera میباشد که در سال 2014 تولید گردید  . این عطر 212 در واقع یک نسخه از  212 VIP میباشد که پیش تر در سال 2010 تولید شده بود .

ادکلن زنانه VIP 212 از ترکیب گلها و میوه ها تشکیل شده و رایحه ای ملایم و شیرین و بسیار دلنشین دارد .

نت های تشکیل دهنده عطر Carolina Herrera 212 VIP Rose در نت ابتدایی مرکباتی با حضور نمونه های میوه ای و شامپاین است .در نت میانی شکوفه هلو رایحه دلنشینی به عطر میبخشد . نت پایانی نیز نمونه های چوبی ,مشک و کهربا رایحه عطر را تکمیل میکنند .

از دید اسپلندور  عطر زنانه کارولینا هررا 212 وی آی پی رز مناسب چهار فصل سال بوده و گزینه خوبی برای هدیه به بانوان به حساب می آید .

 

لینک های مفید :

خرید عطر زنانه 212 VIP 

قیمت عطر زنانه 212 VIP 

خرید ادکلن زنانه 212 VIP 

قیمت ادکلن زنانه 212 VIP

 

 

عطر مونت بلنک امبلم (Emblem Mont Blanc for men) محصولی از برند مونت بلنک در سال 2014 میباشد که تجسمی از استواری و اقتدار سنگ است . رایحه این عطر ترکیبی از مرکبات و چوب های جنگلی میباشد. از نگاه اسپلندور مناسب استفاده در روز های گرم سال بوده و نسبت به نسخه های لجند بسیار ماندگارتر و پخش بهتری دارد . نت ابتدایی آنرا گریپ فروت ، هل سبز و مریم گلی و نت میانی آنرا برگ بنفشه شیرین ،دارچین و نت پایانی لوبیا تونکا و نمونه های چوبی تشکیل داده است . از نکات ارزنده درباره این عطر طراحی بی نظیر و خاص آن بوده که کاملا با دیگر محصولات کمپانی مونت بلنک متفاوت است.در تولید ادکلن مونت بلنک امبلم تلاش بسیار در جهت رضایت مشتری انجام شده که از قرار معلوم موفق نیز بوده و از فروش بسیار زیادی برخوردار است .

 

لینک های مفید:

خرید عطر مونت بلنک امبلم

قیمت عطر مونت بلنک امبلم

خرید ادکلن مونت بلنک امبلم

قیمت ادکلن مونت بلنک امبلم

 

 

 

برند عطر ایفوریا مردانه  Calvin Klein کمپانی امریکایی است که توسط کالوین کلین (کلوین کلاین) در سال 1960 در زمینه طراحی و تولید لباس تاسیس شد.. در اوایل دهه 80 کالوین کلین وارد بازار عطر و ادکلن شد و با طراحی و تولید عطرهای Obsession و Eternity توانست اولین خط تولید عطر و ادکلن خود را راه اندازی کند. Calvin Klein دارای جوایز زیادی ار خصوص طراحی مد لباس بوده و امروزه عطر و ادکلن Calvin Klein طرفداران بی شماری در سراسر دنیا دارد.

ادکلن ایفوریا مردانه کالوین کلین (Calvin Klein Euphoria for Men) در سال 2006 توسط کمپانی Calvin Klein طراحی و تولید و به بازار عرضه شد.

نت اول رایحه این عطر از فلفل سیاه و زنجبیل و نت دوم آن از سدر ،مریم گلی و ریحان و نت سوم آن از نعنا هندی ، چرم و کهربا تشکیل شده است .

رایحه ادکلن Calvin Klein Euphoria for Men خنک و تلخ است . 3-6 ساعت ماندگاری و پخش بوی متوسطی دارد . به عقیده اسپلندور استفاده از عطر ایفوریا مردانه کالوین کلین در چهار فصل سال مناسب است .

 

لینک های مفید:

خرید عطر ایفوریا مردانه 

قیمت عطر ایفوریا مردانه 

 

خرید ادکلن ایفوریا مردانه 

قیمت ادکلن ایفوریا مردانه 

 

 

 

برند Chanel در سال 1909 در پاریس توسط گابریل شنل تاسیس و از سال 1921 وارد بازار عطر و ادکلن شد.. Chanel اولین عطر خود را با نام Chanel N5 تولید کرد که باعث شد شهرت زیادی را در طول جنگ جهانی دوم کسب کند. امروزه برند Chanel از معروف ترین و با قدمت ترین برند های عطر و ادکلن در دنیا می باشد.

عطر شنل الور Allure هوم  (Chanel Allure Homme Sport) در سال 2004 توسط کمپانی شنل با رایحه ای خنک و شیرین خلق شد. این ادکلن مهیج و اغوا گر است که حس شادابی و نشاط را در مصرف کننده ایجاد میکند.

عطر Chanel Allure Homme Sport برای آقایان ورزشکار و پر تحرک که دائم در حال تکاپو هستند مناسب است. اسپلندور پیشنهاد می کند که ادکلن شنل الور هوم اسپورت را در ماه های گرم سال استفاده نمایید.

 

لینک های مفید:

خرید ادکلن شنل الور Allure هوم 

قیمت ادکلن شنل الور Allure هوم 

 

خرید عطر شنل الور Allure هوم 

قیمت عطر شنل الور Allure هوم 

 

 

 

عطر اجمل چمستری (Chemystery ajmal for men)  با رایحه ای شیرین و ملایم همراه با حسی مملو از آرامش توسط برند اجمل در سال 2000 طراحی و به بازار عرضه شد . 

هرم بویایی عطر و ادکلن اجمل چمستری از سه نت تشکیل شده است که در نت ابتدایی نارنگی ، گریپ فروت ، ریحان ، دانه جوز هندی و هل سبز و در نت میانی و قلب رایحه اسطو خدوس ، درخت سرو و آویشن و در نت پایه چوب صندل ، لوبیا تونکا و وانیل وجود دارد .

از نظر اسپلندور رایحه خنک و شیرین عطر و ادکلن مردانه اجمل کمستری (چمستری) برای استفاده در روزهای گرم سال مناسب تر است .

 

لینک های مفید:

خرید ادکلن اجمل چمستری

قیمت ادکلن اجمل چمستری

خرید عطر اجمل چمستری

قیمت عطر اجمل چمستری

 

 

 

 

عطر ادکلن ماین (Marc joseph Mine) محصولی از برند مارک جوزف میباشد که یک محصول کاملا پرانرژی و با نشاط با ماندگاری متوسط و پخش بسیار خوب در سال 2012 است که یکی از دلایل موفقیت این عطر مخصوصا در بازار ایران وجه تشابه این عطر با عطر کرید اونتوس میباشد.

هدف سازنده ادکلن ماین تداعی کننده عطری با مشخصات اونتوس ولی ارزانتر بود تا همه اقشار جامعه بتوانند این رایحه رویایی را تجربه کنند .از نکات مثبت عطر ماین میتوان به خطی بودن آن اشاره کرد البته در نظر داشته باشید که نت اولیه ماین با اونتوس متفاوت است و با گذر دقایقی به رایحه فوق العاده اونتوس می رسید .اسپلندور این عطر را مناسب استفاده در ماه های گرم سال تلقی مینماید.

 

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن ماین

قیمت عطر ادکلن ماین

 

 

 

عطر فلاوربمب (Flower Bomb Viktor & Rolf for women) توسط Olivier Polge و Carlos Benaim خلق شد و در سال 2005 کمپانی ویکتور اند رولف اقدام به تولید آن کرد.

نت اول رایحه ادکلن فلاوربمب از ترنج ، چای و نت دوم آن از یاسمن ، گل رز ، ارکیده و نت سوم آن از نعنا هندی و مشک تشکیل شده است.

رایحه ادکلن ویکتور اند رولف فلاوربمب ملایم و شیرین است و اسپلندور این ادکلن را برای استفاده در چهار فصل سال مناسب میداند.

 

لینک های مفید:

خرید ادکلن فلاوربمب

قیمت ادکلن فلاوربمب

خرید عطر فلاوربمب

قیمت عطر فلاوربمب

 

 

برند Tom Ford توسط توماس کارلایل فورد معروف به تام فورد در سال 2004 تاسیس گردید. اولین ادکلن و عطر تام فورد در سال ۲۰۰۶ به بازار جهانی عرضه شد و با استقبال بی نظیری روبرو گشته که در طول سالهای فعالیت خود، چندین جایزه از شورای طراحان آمریکا کسب نموده است. امروزه عطر تام فورد بلک ارکید طرفداران زیادی در دنیا (مخصوصا ایران) دارد.

ادکلن تام فورد بلک ارکید «Tom Ford Black Orchid for Women» در سال 2006 با رایحه ی ملایم و شیرین توسط کمپانی بی نظیر Tom Ford  خلق گردید . این عطر حسی جادویی و وسوسه انگیز و اغوا گر در مصرف کننده القا می کند.

رایحه ی غالب ادکلن Tom Ford Black Orchid، پلومیرا ، انگور فرنگی سیاه ، ترنج ، نیلوفر آبی ،ارکیده، نمونه های میوه ای  ، نعنا هندی ، شکلات تلخ  و بخور می باشد . عطر Black Orchid به دلیل ماندگاری بسیار بالایی که  دارد و همچنین پخش بو عالی توجه همگان را به خود جلب می کند. از نظر کارشناسان خبره اسپلندور، ادکلن بلک ارکید جوان پسندانه را می توان در چهار فصل سال استفاده کرد. 

 

لینک های مفید:

خرید ادکلن تام فورد بلک ارکید

قیمت ادکلن تام فورد بلک ارکید

خرید عطر تام فورد بلک ارکید

قیمت عطر تام فورد بلک ارکید

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

10 محصول اول

عطر و ادکلن زنانه و مردانه عطر بلک افغان (Black Afgano Nasomatto for men) از برند نوپای ناساماتو ، عطری برای زنان و مردان بسیار سخت پسند و برای افرادی مناسب است که عاشق رایحه های سنگین، پر قدرت و دودی هستند که در بطری سیاه و دودی و با دربی چوبی تولید و به بازار عرضه شده است . با خرید ادکلن بلک افغان که  دارای رایحه ای بسیار تاریک و خاص بوده و از ماندگاری و پخش بسیار عجیبی برخوردار است به طوری که شما از بوییدن آن سیر نخواهید شد . عطر ادکلن زنانه مردانه بلک افغان اصل در ابتدا با نت های شاهدانه و نمونه های سبز شروع میشود و رایحه ای حشیش مانند به مشام شنونده میرسد و در نت میانی عناصری همچون نمونه های رزینی ، توتون و تنباکو سفید ،قهوه و نمونه های چوبی شنونده را پای بند خود میکند و در انتهای مسیر بویایی خود با پخش رایحه ی ترکیبی از نت هایی همچون بخور و عود این اثر شگفت انگیز با ثبات و ماندگار میسازد . از دید فروشگاه اینترنتی اسپلندور قیمت ادکلن بلک افغان مناسب استفاده در ماههای سرد زمستانی و همچنین استفاده در مجالس رسمی شبانه توصیه میگردد .رایحه ادکلن بلک افغان جالب توجه افرادی است که از رایحه های چوبی استقبال میکنند و جالب است بدانید با اینکه عطر بلک افغان ماندگاری بسیار زیادی دارد اما اصلا باعث سردرد نمیشود .

لینک های مفید:

قیمت عطر بلک افغان

خرید عطر بلک افغان

 

عطر اسپلندور مشکی (Splendor Black Seris Parfums for men) محصول برند سریس که یک کارخانه سوئیسی است ، میباشد . به جرات میتوان گفت موفق ترین محصول برند سریس همین عطر اسپلندور مشکی میباشد .

عطری با رایحه خنک و شیرین که از پخش بو و ماندگاری بسیار خوبی برخوردار است .

توجه داشته باشید به دلیل استقبال زیاد مشتریان از این عطر شرکت های متفرقه زیادی اقدام به تولید این عطر نموده اند و از نظر ظاهری تفاوت چندانی با نسخه اصلی آن وجود ندارد لذا توصیه میکنیم در خرید خود در بیرون از فروشگاه اسپلندور دقت فرمائید .

 

تذکر: شرکت سریس از سال 2012 کارخانه خود را در کشور امارات تاسیس نموده و کلیه محصولات شرکت سریس با آرم Made In UAE تولید میشوند.

لینک های مفید:

خرید ادکلن اسپلندور

قیمت ادکلن اسپلندور

خرید عطر اسپلندور

قیمت عطر اسپلندور

 

عطر مونت بلنک لجند (Mont Blanc Legend) معروف ترین محصول کمپانی مونت بلنک که توسط الیور پچوکس طراحی و روانه ی بازار شد .در همان ابتدای ورود گوی سبقت را از دیگر برند ها ربود و جز پر فروش ترین محصولات شد. رایحه ای خنک و شیرین که آنرا در خانواده عطر های معطر سرخس مانند طبقه بندی میکند . عطری که نیرو ، تلاطم ، قدرت و آرامش را با خود می آورد در اصل رایحه این عطر تضاد ها را در کنار هم میگذارد و استایلی نو را به لجند عرضه کرده است . در نت ابتدایی اش اسطوخودوس ، پینا کولادا ، ترنج و در نت میانی اش سیب سرخ ، گل رز ، گل شمعدانی ، بلوط و در نت پایانی و اصلی اش لوبیا تونکا و چوب صندل حضور دارند.

 

لینک های مفید

قیمت عطر مونت بلنک لجند

خرید عطرمونت بلنک لجند

قیمت ادکلن مونت بلنک لجند

خرید ادکلن مونت بلنک لجند

 

برند Chanel در سال 1909 در پاریس توسط گابریل شنل تاسیس و از سال 1921 وارد بازار عطر و ادکلن شد.. Chanel اولین عطر خود را با نام Chanel N5 تولید کرد که باعث شد شهرت زیادی را در طول جنگ جهانی دوم کسب کند. امروزه برند Chanel از معروف ترین و با قدمت ترین برند های عطر و ادکلن در دنیا می باشد.

ادکلن مردانه شنل بلو د پرفیوم یا به قول ایرانی ها ادکلن بلو چنل (Chanel Bleu de EDP) ابتدا در سال 2012 توسط عطر ساز شهیر Jacques Polge تولید و در نهایتا در سال 2014 تقدیم به دوستداران این عطر گردید. در واقع این ادکلن نسخه بهینه شده Chanel Bleu de است .

عطر بلو چنل نیز همانند نسخه Toillet راز آلود ، پیچیده و دل انگیز نمایان می شود . در نسخه Eau de Parfum حضور نت هایی از لادن، جوز، زنجبیل، چوب صندل، نعناع هندی، سدر، نعناع ، لیمو، گریپ فروت، بخور، فلفل صورتی و عنبر سائل با آمیزه ای خلاقانه و هنرمندانه کاری جاودان و به یاد ماندنی را برای این ادکلن وجود آورده اند .

از نگاه اسپلندور عطر Chanel Bleu (بلو چنل به قول ایرانی ها) مناسب استفاده در چهار فصل سال و همچنین محافل رسمی میباشد.

 

لینک های مفید:

قیمت ادکلن بلو چنل

خرید ادکلن بلو چنل

قیمت عطر بلو چنل

خرید عطر بلو چنل

 

دی مارلی یکی از باکلاس ترین کمپانی های عطر و ادکلن می باشد که توانست با تولیدات خود مفهوم و عظمت قرن هجدهم میلادی یعنی زمانی که عطرهای فوق العاده و بی نظیری برای لویی پانزدهم به منظور جشن های یاد بود مسابقات سوارکاری ساخته می شد را ، دوباره احیاء کند. نام گذاری ادکلن و عطرهای برند Parfums de Marly بر اساس اسم بهترین و معروفترین اسب های دنیا است.

عطر مارلی پگاسوس (Parfums de Marly Pegasus•) ، محصول برگزیده ی سال 2011 کمپانی فرانسوی پرفیوم دی مارلی میباشد، که اسم آن از اسب افسانه ای در یونان باستان الهام گرفته است. رایحه ی گرم و شیرین عطر Pegasus• و نیز ماندگاری بالایی که دارد ترسیم کننده ی مردی با روحیه ای عمیق و متفکر می باشد.

ادکلن مارلی پگاسوس نشانگر اقتدار، جسارت، بی پروایی و سرعت بوده و مناسب استفاده ی آقایان در ماه های سرد سال می باشد. تجربه ی حسی متفاوت و هیجان انگیز را با خرید عطر پگاسوس از اسپلندور برای خود و اطرافیانتان به ارمغان آورید.

 

لینک های مفید:

خرید عطر مارلی پگاسوس

خرید ادکلن مارلی پگاسوس

قیمت ادکلن مارلی پگاسوس

قیمت عطر  مارلی پگاسوس

 

ادکلن دیور جادور (Jadore Dior for women) توسط برند دیور با رایحه ای ملایم و شیرین، خلق شد. عطر دیور جادور با رایحه ی بی نظیر خود، به طور شگفت آوری در مدتی کم، در بین طرفداران دیور به شهرت رسید. عطر زنانه دیور جادور جزء گروه بویایی گلدار میوه ای می باشد و بسیار منحصر به فرد و خاص می باشد. استایل بسیار زیبا و با شکوه عطر زنانه دیور جادور نظر همگان را به خود جلب می نماید .  اسپلندور دیور جادور ،محصول با اصالت و قدیمی برند دیور را به شما عزیزان تقدیم می کند.

 

لینک های مفید:

خرید  ادکلن دیور جادور 

قیمت ادکلن دیور جادور 

خرید  عطر دیور جادور

قیمت عطر دیور جادور

 

عطر و ادکلن مردانه کرید اونتوس -   Aventus Creed for Men

 ادکلن کرید اونتوس (Aventus Creed for Men) در سال 2010 توسط برند معروف کرید  روانه بازار شد . عطر کرید اونتوس با رایحه ای خنک و شیرین خود یادآور جریانات جنگ و صلح امپراطور ناپلئون می باشد. خالق کرید اونتوس بی همتا تمام ترکیبات موجود در رایحه ی این محصول جادویی را گلچین کرده و ادکلنی با رایحه ی ناب را ایجاد نموده است اسپلندور .به آقایانی که دوس دارند همچون سوپر استار واقعی، نظر همگان را بخود جلب کنند.کرید اونتوس بی نظیر برند Creed را توصیه می کند. 

 

توجه : ماندگاری و پخش کرید اونتوس در سری جدید تولیدات کارخانه از ماندگاری و پخش بسیار پایینی برخوردار است .

 

لینک های مفید :

خرید ادکلن کرید اونتوس

قیمت ادکلن کرید اونتوس

خرید عطر کرید اونتوس

قیمت عطر کرید اونتوس

 

 ادکلن زنانه اکلت (Eclat  LAnvin for women) با رایحه ی خنک و شیرین خود درست همانند یک داستان افسانه ای زیبا و رمانتیک با دل و جان انسان ارتباط برقرار می کند . بوی خوش و روح نواز اکلت از  ترکیب رایحه های شگفت انگیز و اغوا گر که بیشتر حاصل رایحه ی دوست داشتنی یاس بنفش ، چای و شکوفه ی هلو است ، در سال 2002  توسط برند لانوین خلق شد . این ادکلن خاص و منحصر بفرد با رایحه ی عطر اکلت بیادماندنی و دلچسب را از اسپلندور تهیه فرمایید.

لینک های مفید:

خرید عطر  زنانه اکلت

قیمت عطر زنانه اکلت

خرید ادکلن زنانه اکلت

قیمت ادکلن زنانه اکلت

 

 

ادکلن کاپیتان بلک captain black عطری با رنگی مشکی روشن که کمی غلیظ می باشد و بوی شناخته شده ای دارد

این محصول از ترکیب توتون و گیاهان جنگلی درست شده است که در زمان قدیم و حال از فروش خوبی برخوردار می باشد

و رایحه ای خاطرانگیز را در شما به وجود می آورد.

این محصول از ماندگاری و پخش بویی بالا برخوردار است،

که چه بسا با بو کردن این محصول عاشق آن شده و در سبد خرید عطر کاپیتان بلک همیشگی شما قرار بگیرد.

عطر نام برده بسیار خوشبو با رایحه ای گرم و مجلسی و اسانس توتون با ماندگاری فوق العاده بالا.

این عطر قدیمی طرفداران زیادی دارد و رایحه قهوه در آن نمایان است

ولی خانمها از بوی خاص این عطر مردانه خوششان می آید.

فروشگاه ماه 24 این عطر را با ماندگاری بسیار بالا و حیرت آور عرضه می کند.

استشمام بوی پیپ و گیاهان جنگلی در این عطر را احساس می کنید.

 

لینک های مفید:

خرید عطر  کاپیتان بلک

قیمت عطر کاپیتان بلک

خرید ادکلن کاپیتان بلک

قیمت ادکلن کاپیتان بلک

 

 

عطر ورساچه کریستال صورتی (Bright Crystal Versace for women) ، با الهام از محصول قبلی رساچه به نام کریستال نویر  در سال 2006 توسط فردی با نام آلبرتو موریلاس دیزاین و وارد عرصه ی عطر و ادکلن شد . رایحه ی این محصول شیرین و ملایم  مخلوطی از میوه ها به همراه شکوفه و گل های معطر و با ظاهری همانند بطری کریستال نویر ولی درخشان تر و لطیف تر ، طراحی شده است . رایحه ی صورتی کم رنگ برایت کریستال  که نشانی از ملایمت و شیرینی این محصول دارد را میتوان در گروه بویایی  رایحه هایی دانست که تم اصلی آنها را گل ها و میوه ها تشکیل میدهند. اسپلندور بر این عقیده است که ملایمت لطیف این ادکلن ،آنرا فوق العاده مناسب برای استفاده در همه ی فصل های  سال کرده است . نت اولیه ی ادکلن ورساچه کریستال صورتی با میوه ها آغاز و پس از پخش مناسب رایحه ی ان در نت میانی  عناصری همچون گل صد تومانی لاله ی مردابی و منگولیا دلربایی مینمایند و رایحه ی پایانی این محصول با مشک,کهربا,و چوب ماهون به  پایان میرسد .

 

لینک های مفید:

خرید عطر  ورساچه کریستال صورتی

قیمت عطر  ورساچه کریستال صورتی

خرید ادکلن ورساچه کریستال صورتی

قیمت ادکلن ورساچه کریستال صورتی

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

فروش

صابون گلیسیرین  قیمت صابون گلیسیرین  خرید صابون گلیسیرین

خواص این ماده ارزشمند

این ماده ویتامین E و ویتامین B2ویتامین k و ویتامین c دارد که برای پوست مناسب است.

از مهم ترین خواص آن این است که، باعث نرم کنندگی و لطافت پوست بدن علی الخصوص پوست صورت که بسیار حساس میباشد میشود.

همچنین پوست را روشن میکند و ریشه ی تمام جوش های زیر پوست را خشک میکند و مانع رویش آن ها میشود.

این ماده مانع چین و چروک پوستی میشود و باعث استحکام و مانع از افتادگی پوست صورت میشود. از گلیسیرین میتوانید برای چاقی صورت نیز استفاده کنید.

گلیسیرین بخاطر موادی که دارد خشکی پوست را درمان میکند. برای پوست های اگزمایی دارویی طبیعی و فوق العاده میباشد. برای خشکی و ترک لب هم استفاده میشود و باعث لطافت لب و حجیم شدن آن میشود.

تعداد بیشماری از انسان ها به دنبال دارویی برای سفید شدن آرنج و زانو و مچ پای خود هستند. از آنجا که داروهای شیمیایی هم برای پوست ضرر دارند و هم بسیار گران هستند، شما میتوانید از گلیسیرین استفاده کرده و تیرگی و زبری پوست آرنج و زانو را برطرف کنید. گلیسرین نرمی و لطافت را به پوست هدیه میدهد و کاملا طبیعی میباشد.

گلیسیرین تنها داروی طبیعی و مناسب برای رشد و ترمیم ناخن های میباشد.

اگر ناخن های شما پوسته پوسته شده و رشد آن ضعیف میباشد از گلیسرین استفاده کنید. این ماده ویتامینی عالی برای ناخن ها میباشد.

برای مو بسیار مناسب است. از آن برای از بین بردن شوره سر استفاده کنید. گلیسیرین هم شوره سر را برطرف میکند هم زبری و خشکی مو را درمان میکند و باعث لطافت آن میشود.

صابون گلیسیرین

شما هموطن عزیز میتوانید از صابون طبیعی گلیسیرین استفاده کنید و از خواص بی نظیر آن بهره ببرید.

صابون گلیسیرین با چربی که دارد برای پوست و مو مفید است و بسیاری از مشکلات پوستی را درمان میکند.

صابون گلیسیرین برای از بین بردن و روشن شدن پوست آرنج و زانو و نواحی حساس بدن بسیار‌ مفید است.

این محصول تیرگی دور چشم را از بین میبرد و باعث روشن شدن پوست میشود.

صابون طبیعی و دست ساز گلیسیرین پوست را از جای جوش و لک و هر آلودگی دیگر پاک میکند و باعث لطافت و جوان شدن پوست میشود.

صابون دست ساز

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

گلها

صابون گرده گل  قیمت صابون گرده گل  خرید صابون گرده گل

صابون گرده گل

صابون گرده گل محصولی کاملا طبیعی و مفید است که برای درمان پوست و پاکسازی پوست و همچنین پاک کردن آلودگی روی پوست مورد استفاده قرار میگیرد. صابون گرده گل چین و چروک پوست را از بین میبرد و پوست را شاداب و جوان میکند.

بسیاری از خانمها از بیماری پوستی رنج میبرند. زیبایی و ظاهر آراسته برای همه ی خانم ها خیلی مهم است. پس از صابون گرده گل استفاده کنید تا پوستی زیبا داشته باشید.

همچنین این محصول جای جوش و لک را نیز پاک میکند و برای درمان التهاب پوستی بسیار مفید است.

از گرده گل و محصول طبیعی آن (صابون گرده گل) استفاده کنید تا پوستی زیبا و جوان داشته باشید.

اما فواید زیادی نیز برای مو دارد. ازجمله این فواید میتوانیم به تقویت مو اشاره کنیم. همچنین نرم کننده قوی برای مو نیز به حساب می آید.

گرده گل معجزه میکند. کسانی که آلرژی و حساسیت فصلی دارند و دارویی برای درمان آلرژی نیافته اند، از این ماده که یک داروی گیاهی و کاملا طبیعی است و ضرری برای بدن ندارد و میتوانند با خیال راحت استفاده کنند.

همچنین به لطافت پوست کمک میکند.

خارش و التهاب پوستی را درمان میکند. همچنین برای خشکی پوست و اگزمای پوستی مفید است.

همچنین میتواند جوش و لکه ها را از بین ببرد و به روشن کردن پوست کمک میکند و باعث جوان سازی پوست صورت میشود و بافت آسیب دیده ی پوست را درمان میکند.

گرده گل برای درمان دیابت و همچنین برای پاکسازی روده مفید است.

همچنین بخاطر داشتن کلسیم برای دردهای مفصلی و درد گردن و آرتروز مفید بوده و به تمامی دردها پایان میدهد و سلامتی را به ما هدیه میدهد.

صابون دست ساز

 

صابون گرده گل

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

مرغوب

صابون کندر  قیمت صابون کندر  خرید صابون کندر

صابون کندر

این صابون برای محافظت از پوست بسیار مفید و موثر است. زیرا این محصول طبیعی بوده و به هیچ وجه مواد شیمیایی ندارد. به همین دلیل عوارضی برای پوست و موی شما ندارد و به تغذیه و سلامت پوست و موی شما کمک میکند.

این محصول خواص ضد میکروبی و ضد عفونی دارد که برای پاک سازی و محافظت از پوست مناسب است و همچنین خاصیت درمان و ترمیم زخم های پوست و درمان برخی عفونت هایی که بر روی پوست تشکیل می شوند را دارا است. صابون کندر کمک میکند تا آب رسانی به پوست شما بهتر شود تا پوستی جوان تر و شاداب تر داشته باشید.

شما میتوانید با استفاده از صابون کندر جای جوش و زخم را رفع کنید.

این محصول برای بهبود آکنه و آبله بسیار توصیه می شود.

از این محصول برای تقویت و محافظت از موی سر نیز میتوان استفاده کرد.

برای ترمیم موهای آسیب دیده خود از محصول شگفت انگیز ما یعنی صابون کندر استفاده کنید تا هم موهای خود را ترمیم کنید و هم به رشد مجدد موهایتان کمک کنید.

این محصول ریشه مو را تقویت میکند  و شوره سر را کاملا درمان میکند تا با خیالی راحت از داشتن موهای خود لذت ببرید و دیگر بخاطر شوره خجالت نکشید.

برخی خواص این محصول را برایتان به صورت خلاصه بیان میکنیم:

  • توانایی جوان سازی پوست
  • درمان چین وچروک
  • رفع آکنه، زخم و اسکار
  • درمان عفونت پوست
  • مناسب برای پوست ومو
  • جلوگیری از پیری زودرس
  • شاداب کننده پوست
  • ترمیم پوست آسیب دیده با صابون کندر
  • کشیدن پوست
  • روشن سازی پوست

صابون دست ساز

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

خاص

صابون کاهو  قیمت صابون کاهو  خرید صابون کاهو

صابون کاهو

صابون کاهو یک محصول طبیعی و ارگانیک است که به سلامت پوست صورت و بدن کمک میکند.

صابون کاهو تمامی ویتامین های موجود در کاهو را داراست و خواص زیادی دارد.

افرادی که آکنه و لکه های پوستی دارند، میتوانند روزانه صورت خود را با صابون کاهو شستشو داده و لکه های پوست خود را از بین ببرند.

صابون کاهو مانند یک ضد آفتاب عمل میکند و پوست را در برابر اشعه های مضر آفتاب و دیگر اشعه هایی که برای پوست ضرر دارند، محافظت میکند.

صابون کاهو آفتاب سوختگی را درمان میکند.

این محصول برای پوست های چرب بسیار مفید است و چربی پوست را کنترل میکند.

همچنین پوست را شاداب میکند و چین و چروک پوستی را ازبین میبرد و باعث لطیف شدن پوست میشود.

صابون کاهو منافذ باز پوست را میبندد و پوست را از هر نوع آلودگی پاک میکند.

استفاده از این محصول به دفع سموم بدن نیز کمک میکند و پوست را سالم نگه میدارد.

برای داشتن پوستی زیبا و جوان از صابون طبیعی کاهو استفاده کنیم.

صابون دست ساز

 

خواص صابون کاهو چیست؟

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

خرید و فروش 3

صابون پرتقال  قیمت صابون پرتقال  خرید صابون پرتقال

صابون پرتقال (ضد جوش و ضد لک صورت):

صابون پرتقال سرشاراز انواع ویتامین هاست. ویتامین های موجود در پرتغال تاثیرات بسیار مثبتی بر پوست شما خواهد داشت. این صابون از پوست پرتقال تولید شده است. علاوه بر پوست پرتقال این صابون بر پایه روغن‌های خالص کرچک، زیتون و نارگیل میباشد. چیزی که این صابون را بسیار خاص می‌کند، استفاده از پودر زردچوبه در این صابون است که سبب می‌شود تاثیری عمیق‌تر و سریع‌تر بر پوست داشته باشد.

خواص صابون دست ساز پرتقال را به صورت تیتر وار برای شما عزیزان ذکر میکنیم:

– روشن کننده بسیار قوی و رفع و پیگشیری از لک

– ضدجوش و ضدآکنه قوی

– پیشگیری از پیری زودرس پوست

– مناسب برای همه پوست‌ها

-از بین برنده انواع جوش، سرسفید، سرسیاه، آکنه و…

– لایه بردار و احیا کننده پوست

-نرم کننده و درخشان کننده پوست

-رفع تیرگی پوست

– سیاهی دور چشم را با صابون پرتقال درمان کنید

– صابون پرتغال دوست موهای سر شما و دشمن ریزش مو میباشد

– درمان شوره سر و رفع ریزش مو با صابون پرتغال

صابون دست ساز 

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

خرید و فروش

صابون هلو  قیمت صابون هلو  خرید صابون هلو

صابون هلو

صابون هلو محصولی ایده آل برای محافظ و تقویت سلامت پوست می باشد. این محصول مانع از گسترش سلول های سرطانی بر روی پوست می شود و به عنوان داروی ضد سرطان پوست شناخته می شود.

شما همراهان عزیز میتوانید برای شستشوی بدن و صورت خود از صابون هلو استفاده نمایید تا تمام آلودگی های پوست خود را از بین ببرید و در ضمن باید گفت که این محصول برای سم زدایی از روی پوست بسیار توصیه می شود. که این امر باعث افزایش شادابی پوست می شود و سلامت پوست را تقویت میسازد.

صابون هلو

خشکی پوست باعث شده مشکلاتی برای پوستتان ایجاد شود؟

از پوسته پوسته شدن پوست خود رنج می برید؟

محصولی‌شگفت انگیز‌ برای رفع این بیماری وجود دارد که همان صابون هلو می باشد! بله صابون هلو محصولی با خاصیت ضد التهابی بوده و از خشکی‌ پوست شما جلوگیری میکند. این محصول هم ضد التهاب و هم ضد میکروبی است. شما میتوانید برای ترمیم بافت های آسیب دیده خود از صابون هلو استفاده نمایید. صابون هلو خاصیت مرطوب کنندگی بالایی دارد. زیرا سرشار از ویتامین های C و ‌A است.

سلول های مرده پوست خود را با استفاده از این محصول دفع کنید و آنزیم های موجود بر روی پوست را تغذیه کنید تا منافذ پوست شما باز‌ شوند و به راحتی بتوانند اکسیژن جذب کنند، با باز شدن منافذ پوست تازگی و شادابی و جوانی به پوست شما باز میگردد.

برای کاهش و رفع چین و چروک پوست و لکه های تیره که بر روی پوست ایجاد می شوند، میتوانید از این محصول استفاده کنید. حذف چین و چروک از صورت یعنی سلامی مجدد به جوانی!

صابون هلو برای رفع عفونت های پوستی و افزایش ایمنی پوست بسیار مناسب است‌.

صابون دست ساز

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

خرید 1

صابون هسته انگور قیمت صابون هسته انگور خرید صابون هسته انگور

صابون هسته انگور

صابون هسته انگور محصولی فوق العاده برای جذب ویتامین های هسته ی انگور است.

صابون هسته انگور برای پاکسازی پوست مناسب است و نرم‌ کننده ی پوست دست و صورت میباشد.

این صابون سلول های مرده انباشته شده را از سطح پوست پاک میکند. لایه بردار و روشن کننده پوست میباشد.

صابون دست ساز هسته انگور برای مو بسیار مفید است و به رشد مجدد مو کمک میکند. ریشه مو را تقویت میکند و از خرابی و موخوره ی مو جلوگیری میکند و شوره سر را از بین میبرد.

این صابون برای درمان آفتاب سوختگی مفید است.

با خیال راحت از این صابون استفاده کنید و نگران خشکی پوست خود نباشید. صابون هسته انگور با خواص خود معجزه میکند و زیبایی را به شما هدیه میدهد.

صابون دست ساز

 

صابون هسته انگور

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

خرید 2

صابون نعنا فلفلی  قیمت صابون نعنا فلفلی  خرید صابون نعنا فلفلی

خواص ویژه این محصول فوق العاده برای پوست

صابون نعنا فلفلی دشمنی قدرتمند در برابر خارش و قرمزی پوست است!

درمان آکنه شاید جزو مهم ترین دلیل روی آوردن به محصولات محافظت پوست است. صابون نعنا فلفلی محصولی ایده آل برای درمان آکنه بر روی پوست است. زیرا خاصیت ضد میکروبی داشته و محافظ مناسبی در برابر آکنه است. این صابون چربی پوست را کنترل میکند که این امر مانع گرفتگی منافذ و مانع شیوع آکنه است.

راش و بثورات پوستی را میتوانید با استفاده از این محصول رفع کنید. تنها لازم است محصول ما را تهیه کرده و به صورت روزانه از آن استفاده نمایید.

در طول روز ممکن است دچار آفتاب سوختگی شوید و این اتفاق درد بسیاری دارد. ولی محصول ما قابلیت کاهش درد آفتاب سوختگی را دارا است.

صابون نعنا فلفلی برای مو

کمتر محصولی را شاهد هستید که هم برای موهای خشک و هم برای موهای چرب قابل استفاده باشد. اما صابون نعنا فلفلی این قابلیت را دارد و برای موهای خشک و چرب فواید بسیاری دارد.

این محصول میتواند چربی پوست سر را کنترل کند و باعث خنک شدن پوست سر می شود. با استفاده منظم از این محصول فوق العاده دیگر احساس چرب بودن پوست سر را تجربه نخواهید کرد.

صابون نعنا فلفلی به درمان خشکی موی سر و شوره سر کمک شایانی میکند و باعث میشود با شوره سر خداحافظی کنید.

صابون دست ساز

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

مشک

سه نوع مشک در حال حاضر وجود دارد که دز زیر به شرح آن می پردازیم :

نوع اول : مشک حیوانی 

 

به ماده ای که بویی معطر ، نافذ و سنگین دارد و در غده یا کیسه ی جنس نر بعضی حیوانات نظیر آهوی مشک- musk deer-، موش آبی و اردک استرالیایی قرار گرفته ، مشک میگویند . از مشک در پایه عطرسازی استفاده میکنند . 

امروزه هر یک کیلو مشک آهو قیمتی به ارزش 60 هزار دلار دارد و استفاده از این ماده در صنعت عطرسازی امروزی تقریبا غیر ممکن است . از طرفی آهوی مشک گونه ای در حال انقراض است و  ایفرا – IFRA –  استفاده از این ماده را مجاز نمیداند . 

رایحه  مشک ختن شیرین، اورینتال، بالزامیک، حیوانی، غلیظ. قوی و تا حدی پودری تعریف میشود . 

نوع دوم : مشک آهو

 

مشک گیاهی خود به دو نوع تقسیم میشود :

اول :

برای درمان اختلالات منس و همچنین ضد اسپاسم عضلانی از گیاهان دارویی مانند سنبل ختایی ، سنبل وحشی، کرفس وحشی استفاده میشده اما مدت ها بعد با پیشرفت صنعت با تقطیر ریشه این گیاهان و تحت فشار co2 ، اسانس این گیاهان را تهیه کردند که رایحه ای شبیه به مشک دارد و این رایحه آروماتیک ، چوبی و خاکی که خیلی زود به شیرینی و حالت پودری تبدیل میشود را میتوان یک عطر در نظر گرفت .

برای مثال میتوان گفت در ادکلن های آمواج لیریک و مونا دی اوریو ماسک و فرنچ لاور فردریک مال و رویال عود کرید مشک گیاهی به کار رفته است .

دوم :

این رایحه مربوط به دانه گیاهی از خانواده پنیرکیان میشود که بسیار گران قیمت و باکیفیت و ماندگار است و بویی کپک گرفته، شیرین، قدیمی، کهنه، حیوانی ، گرم و کدر دارد . برای مثال هم میتوان عطر ماسک کوبلای خان از برند سرج لوتنس را نام برد که حاوی این نوع مشک میباشد . 

نوع سوم : مشک چیست

 

 

مشک صنعتی در محیط آزمایشگاه تولید و به سه دسته تقسیم میشود :

1- نیترو 2- پلی سایکلیک 3- ماکروسایکلیک .

استفاده از نیترو و پلی سایکلیک ممنوع شده است . وتنها ماکرولیک کاربرد دارد . اشکال کار اینجاست که معدود افراد مشک ماکروسایکلیک را تشخیص میدهند بنابراین عطرسازان مجبور به ترکیب مشک ماکرولیک و مشک گیاهی برای ساخت عطر هستند .  ترکیب این نوع مشک رایحه ای شیرین ، تمیز ، شفاف و شیری و دارای سبکی لایت و پودری است . مشک سنتتیک را تمیز توصیف میکنند . برای واژه تمیز از کلمه کلین استفاده میشود نه وایت . پس بنابراین واژه وایت ماسک (که همان مشک سنتتیک در آن به کار رفته است) غلط و واژه کلین ماسک صحیح میباشد .  

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

عطر خوشبو

ادکلن مردانه رالف لورن پولو بلو با غلظت ادو تویلت و رایحه ای خنک و تند توسط برند رالف لورن به بازار عطر و ادکلن ارائه داده شد . رایحه این ادکلن در نت ابتدایی شامل خیار ، ماندارین ، خربزه و در نت میانی شامل مریم گلی ، شمعدان ، ریحان و در نت پایانی شامل مشک ، جیر و نمونه های چوبی میباشد . 

عطر مردانه کنت کول بلک که با رایحه ای خنک و تلخ توسط برند کنت کول به بازار عطر و ادکلن ارائه داده شد . این عطر خوشبو عطر دنیا در نت ابتدایی شامل زنجبیل ، ریحان ، نارنگی ، نعنا و در نت میانی شامل دانه جوز هندی ، بخور ، سدر و در نت پایانی شامل برگ بنفشه شیرین ، عنبر و مشک میباشد . 

عطر مردانه اینوکتوس محصولی از برند پاکو رابان که در سال 2013 رونمایی شد . رایحه خنک و تلخ این خوشبوترین عطر مردانه در نت ابتدایی شامل گریپ فروت ، ماندارین ، آب دریا و در نت میانی شامل برگ بو ، یاسمن بزرگ گیا و در نت پایانی شامل خزه بلوط ، نعناع هندی ، چوب گایاک و عنبر میباشد . 

وان میلیون خوشبوترین ادکلن مردانه است گرم و شیرین که توسط برند پاکو رابان در سال 2008 پا به عرصه عطر و ادکلن گذاشت . این عطر مردانه برای استفاده در روزهای سرد پاییز و زمستان مناسب تر است . رایحه وان میلیون در نت ابتدایی شامل لیمو ترش ، ماندارین ، نعناع هندی و در نت میانی شامل دارچین ، نممونه های ادویه ای ، گل رز و در نت پایانی شامل کهربا ، چرم و نعناع هندی میباشد . 

عطر مردانه گوچی گیلتی پور هوم در سال 2015 توسط برند گوچی با رایحه ای ملایم و تلخ و مناسب برای استفاده در چهار فصل سال به بازار عطر و ادکلن ارائه داده شد . این بهترین ادکلن مردانه در نت ابتدایی خود شامل لیمو ترش ، اسطو خدوس و در نت میانی شامل شکوفه پرتقال و در نت پایانی شامل سدر و نعناع هندی میباشد . 

 

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

صابون شترمرغ

 صابون شترمرغ قیمت صابون شترمرغ خرید صابون شترمرغ

صابون شترمرغ

محصولی که ما برای شما به ارمغان آروده ایم صابون شترمرغ است.

این صابون خواص فراوانی برای پوست و موی شما دوستان گرامی دارد.

صابون شتر مرغ پوست را شاداب و پر طراوت میکند. زیرا دارای ویتامین های امگا۳، امگا۶ و امگا۹ است که بسیار برای پوست مهم هستند.

این صابون به خوبی جذب بدن می شود و برای درمان ترک های پوست ایده آل است. زنانی که به تازگی دوره بارداری را گذرانده اند، میتوانند با استفاده از این محصول ترک های شکم خود را رفع کنند. این محصول برای رفع جای جوش نیز مفید است.

شما میتوانید برای درمان برخی بیماری ها و مشکلات پوستی مانند اگزما، سوختگی سطحی، زخم و خراشیدگی، درماتیت از این محصول استفاده نمایید.

معجزه ای برای طراوات پوست!

صابون شتر مرغ برای مرطوب سازی پوست های خشک و حفاظت از غشای پوست بسیار توصیه می شود. این محصول یک نوع آبرسان طبیعی برای پوست شما است.

موادی که در این محصول موجود است این توانایی را دارد تا در لایه های عمیق پوست شما نفوذ کند تا پوست شما رطوبت خود را تا مدت بیشتری نگه دارد.

توصیه می شود برای داشتن پوستی با طراوت و شاداب در هنگام صبح حتما صورت خود را با صابون شترمرغ شستشو دهید.

اسید های چرب  موجود در صابون شتر مرغ به پوست شما کمک میکند تا با سرعت بهتری سلول های خود را بازسازی کنید و رشد سلول های آسیب دیده پوست را تقویت می کند. که در نتیجه پوستی جوان تر خواهید داشت که آرزوی افراد زیادی است.

چون معمولا افراد دوست دارند بدون عمل جراحی پوستی جوان داشته باشند. چون عمل جراحی هزینه و عوارض نامشخصی برای آنها دارد. اما صابون شترمرغ کاملا طبیعی و بدون عوارض است.

حتما شما هم از چین و چروک صورت خود خسته شده اید! این چین و چروک ها سن شما را بیشتر از سن واقعیتان نشان می دهند؟!

شما میتوانید با مصرف صابون شتر مرغ جوانی را به پوست خود هدیه دهید.

صابون شترمرغ برای رفع جای جوش و آکنه نیز استفاده می شود.

صابونچی 

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

عطر های زنانه

اگر بانوان به دنبال عطری سکسی هستند که به آنها آسیبی نرساند و در آنها ایجاد حساسیت نکند و ضمنا خوشبو و خاص نیز باشد ، عطر وانیلا گریپ فروت از برند لاوانیلا گزینه مناسبی است . زیرا این کمپانی در تولید عطرهایی بدون ایجاد حساسیت برای بانوان بسیار موفق بوده است . 

این عطر خوشبو زنانه با داشتن مواد طبیعی در ترکیبات خود موجب شده تا به بهترین و پرفروش ترین عطر زنانه سال 2017 تبدیل شود و رایحه ای ماندگار و به یاد ماندنی را بوجود آورد که شامل رایحه گریپ فروت ، لوبیا تونکا ، آهک و وانیل میباشد . در توصیف این عطر اصطلاح بوسه آفتاب به کار برده میشود چون رایحه ای نرم و لطیف و در عین حال لوکس دارد . 

برند ویکتوریا سکرت سال هاست که در زمینه تولید عطر و ادکلن زنانه فعالیت دارد و هر ساله عطر های جدیدی را به بازار ارائه میدهد که همه آنها بسیار خوب هستند اما عطر سکسی زنانه از بهترین و پرفروش ترین عطرهای زنانه 2017 شناخته شده است و آن هم به این خاطر است که ترکیبات فوق العاده خوبی دارد و رایحه این عطر زنانه خوشبو از ترکیب گل ارکیده به همراه وانیل ، توت سیاه و گل یاسمن حاصل آمده است . 

این عطر زنانه فوق العاده برای مهمانی های خاص انتخاب خیلی خوبی است و شما میتوانید با استفاده از این عطر خوشبو خود را به فردی متمایز در جمع تبدیل کنید . 

لینک های مفید:

ادکلن سکسی

عطر سکسی زنانه

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

پرادا

پرادا یک خانه ی مد ایتالیایی است که در سال 1913 توسط Mario Prada تاسیس شد . برند پرادا در ابتدا کوله های پشتی تولید میکرد و بعد از آن در زمینه کیف و کفش و لباس و درنهایت به تولید عطر و ادکلن پرداخت .اولین  عطر و ادکلن پرادا در سال 2003  به نام Prada Eau de Parfum  و جدیدترین عطر پرادا و ادکلن در سال 2013 تولید و به بازار عرضه شد .  اولین مجموعه ی عطری منحصر به فردی که برای هنرمندان تولید شد توسط کمپانی پرادا صورت گرفت . و درمجموع 32 عطر و ادکلن پرند با نام برند پرادا به بازار ارائه شده است.

 

لینک های مفید:

خرید عطر پرادا

خرید ادکلن پرادا

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

http://itlearninig.blog.ir/
https://sinabn.blogiran.net/
http://bimarz72.parsiblog.com/
http://shilalawer.rozblog.com/
http://dream2020.loxblog.com/
http://gilgamesh.farsiblog.com/
http://mambaghi.takblog.net/
http://manutd.yektablog.net/
http://bigsite.monoblog.ir/
http://sinabn68.aramblog.ir/
http://sinabn68.azadblog.com/
http://sinabn686.tibablog.ir/
http://sinabn68.royablog.ir/
https://sinabn68.novinblog.net/
https://sinabn68.rahatblog.ir/
http://sinabn68.samenblog.com/
http://sinabn68.niloblog.com/
http://sinabn68.tinyblogging.com/
http://sinabn68.affiliatblogger.com/
http://sinabn68.blogofoto.com/
http://sinabn68.acidblog.net/
http://sinabn68.blogs-service.com/
http://sinabn68.xzblogs.com/
http://sinabn68.getblogs.net/
http://sinabn68.blogzag.com/
http://sinabn68.blogprodesign.com/
http://sinabn68.jaiblogs.com/
http://sinabn68.dsiblogger.com/
http://sinabn68.digiblogbox.com/
http://sinabn68.post-blogs.com/
http://sinabn68.ka-blogs.com/
http://sinabn68.widblog.com/
http://sinabn68.blogstival.com/
http://sinabn68.review-blogger.com/
http://sinabn68.aioblogs.com/
http://sinabn68.mybloglicious.com/
http://sinabn68.free-blogz.com/
http://sinabn68.link4blogs.com/
http://sinabn68.ampblogs.com/
http://sinabn68.blogerus.com/
http://sinabn68.articlesblogger.com/
http://sinabn68.mpeblog.com/
http://sinabn68.bloggin-ads.com/
http://sinabn68.look4blog.com/
http://sinabn68.imblogs.net/
http://sinabn68.educationalimpactblog.com/
http://sinabn68.blogpostie.com/
http://sinabn68.livebloggs.com/
http://avvalinblog.blog.ir/
https://avvalinblog.blogiran.net/
http://avvalinblog.parsiblog.com/
http://avvalinblog.rozblog.com/
http://avvalinblog.loxblog.com/
https://avvalinblog.farsiblog.com/
https://avvalinblog.takblog.net/
https://avvalinblog.yektablog.net/
http://avvalinblog.monoblog.ir/
http://dovvominblog.aramblog.ir/
http://avvalinblog.tibablog.ir/
http://avvalinblog.royablog.ir/
https://avvalinblog.novinblog.net/
http://dovvominblog.niloblog.com/
http://avvalinblog.azadblog.com/
http://dovvominblog.rahatblog.ir/
http://avvalinblog.tinyblogging.com/
http://avvalinblog.affiliatblogger.com/
https://avvalinblog.www.strikingly.com/
http://avvalinblog.blogofoto.com/
http://avvalinblog.acidblog.net/
http://avvalinblog.blogs-service.com/
http://avvalinblog.xzblogs.com/
http://avvalinblog.getblogs.net/
http://avvalinblog.blogzag.com/
http://avvalinblog.blogprodesign.com/
http://avvalinblog.jaiblogs.com/
http://avvalinblog.dsiblogger.com/
http://avvalinblog.digiblogbox.com/
http://avvalinblog.post-blogs.com/
http://avvalinblog.ka-blogs.com/
http://avvalinblog.widblog.com/
http://avvalinblog.blogstival.com/
http://avvalinblog.review-blogger.com/
http://avvalinblog.aioblogs.com/
http://avvalinblog.mybloglicious.com/
http://avvalinblog.free-blogz.com/
http://avvalinblog.link4blogs.com/
http://avvalinblog.ampblogs.com/
http://avvalinblog.blogerus.com/
http://avvalinblog.articlesblogger.com/
http://avvalinblog.mpeblog.com/
http://avvalinblog.bloggin-ads.com/
http://avvalinblog.look4blog.com/
http://avvalinblog.imblogs.net/
http://avvalinblog.educationalimpactblog.com/
http://avvalinblog.blogpostie.com/
http://avvalinblog.livebloggs.com/

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

آنجل

برند Angel Schlesser در سال 2000 در کشور اسپانیا شهر مادرید افتتاح گردید . آنجل شلیسر اولین محصول عطر و ادکلن خود را که Angel Schlesser Femme نام داشت در همان سال، طراحی و به بازار عرضه نمود.

برند عطر آنجل شلیسر در حدود 17 نوع عطر و ادکلن آنجل زنانه و مردانه بنام خود تولید و ثبت کرده است.

لینک های مفید:

خرید عطر آنجل

خرید ادکلن آنجل

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

اجمل

برند عطر و ادکلن اجمل  Ajmal در زمینه عطر اجمل در خاورمیانه سابقه ای طولانی داشته، و با تولید 90 عطر تاکنون توانسته جایگاه خود را در 26 کشور دنیا ثابت کند . برند اجمل یکی از معروفترین برندها است که دارای تنوع رایحه و قیمتی مناسب میباشد .

لینک های مفید:

خرید عطر اجمل

خرید ادکلن اجمل

 

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

الی ساب

عطر الی ساب (الیه صعب )یک طراح مد لبنانی است طراحی لباس های شب زیبا و بخصوصش او را معروف کرده  است . کمپانی الی ساب(الیه صعب) با همکاری یک شرکت عطری   در سال 2011 اولین محصول ادکلن الی ساب  خود را با نام Le Parfum  تولید کرد و وارد دنیای عطر و ادکلن شد . مجموعا 3 عطر و ادکلن با نام برند الی ساب در بازار موجود میباشد . 

لینک های مفید:

خرید عطر  الی ساب

خرید ادکلن الی ساب

 

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

دلچی گابانا

Domenico Dolce و Stefano Gabbana در میلان یک خانه مد ایتالیایی بنام Dolce & Gabbana  یا همان D&G  که در زمینه تولید محصولاتی همچون لباس زیر و شنا، عینک، کیف و کفش و ساعت و عطر و ادکلن فعالیت دارد را  راه اندازی کردند . خط تولید ادکلن دلچه گابانا مردانه  برند Dolce & Gabbana  با تولید اولین عطر دلچه گابانا و ادکلن دلچه گابانا در سال 1992 با نام Dolce & Gabbana for Women  به راه افتاد که منجر به موفقیت های بعدی نیز شد .

برند D&G از زمان شروع فعالیت خود تا سال 2013 توانسته در مجموع 41 عطر و ادکلن را به بازار عرضه نموده است.

لینک های مفید:

خرید عطر دلچه گابانا

خرید ادکلن دلچه گابانا

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

ویکتوریا سکرت

Roy Raymond  در سال 1977 در زمینه ی تولید لباس زیر بانوان ، زیورآلات و لوازم آرایش ، کمپانی را با نام ویکتوریا سکرت بر پا کرد . محصولات کمپانی عطر ویکتوریا سکرت تحت عنوان Very S..y, Body and Pink ارائه داده میشد . اولین محصولات ادکلن ویکتوریا سکرت ، که شامل محصولات پوستی هم میشد ، در سال 1989 به بازار عرضه شد . اولین عطر و ادکلن  ویکتوریا سکرت  در سال  1992 و جدیدترین عطر و ادکلن ویکتوریا سکرت در سال  2013 تولید و در مجموع  187 محصول به بازار ارائه داده است

 

لینکهای مفید:

خرید عطر ویکتوریا سکرت

خرید ادکلن ویکتوریا سکرت 

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

دی مارلی

عطر دی مارلی یک کمپانی تخصصی عطر می باشد . نام گذاری عطرهای برند مارلی بر اساس اسم بهترین و معروف ترین اسب های دنیا است. اولین  ادکلن مارلی در سال 2011 و جدیدترین آن در سال 2013 و در مجموع تعداد 13 عطر و ادکلن با نام برند de Marly به بازار عرضه شده است.

 

لینک های مفید:

خرید عطر دی مارلی

خرید ادکلن مارلی

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

گرلن

در سال 1828 ، Pierre-François Pascal Guerlain  یک خانه ی عطر فرانسوی با نام گرلن را تاسیس کرد و با داشتن 175 سال تجربه قدیمی ترین کمپانی عطر سازی محسوب میشود . استفاده از ترکیبات و مواد لوکس و کمیاب مانند: وانیل فرانسوی یا ylang-ylang برند گرلن را از سایر برند ها متمایز میکرد. اداره ی امور بعد از گرلن به عهده پسر وی بود و از او یک سازنده ی عطر حرفه ای ساخت .

عطر و ادکلنی با نام eau de cologne imperial ، برای ناپلئون سوم و همسرش در سال 1853 ساخته و به عنوان اولین عطر گرلن Guerlain و ادکلن گرلن و عطر اصلی اعلیحضرت ثبت و شناخته شد . Louis Vuilton  در سال 1994 کمپانی گرلن را خرید . برند گرلن در بازه زمانی 1860 تا 2013 توانسته 213 عطر و ادکلن گرلن Guerlain  را به بازار ارایه دهد .

لینک های مفید:

خرید ادکلن گرلن Guerlain

خرید عطر گرلن Guerlain

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

شنل

گابریل شنل معروف به کوکو شنل (Coco Chanel) موسس کمپانی شنل (CHANEL) در سال 1883 متولد شد. وی عنوان بهترین طراح سال را در سال 1908 به خود اختصاص داد و یک سال بعد در سال 1909 رسما برند شنل را در پاریس افتتاح کرد. دو بوتیک زیبا و منحصر به فرد در سال 1914 طراحی و افتتاح کرد. بعضی بر این عقیده  بودند که فقدان پارچه در طول جنگهای جهانی اول و دوم در پاریس شیوه و استایل او را تحت تاثیر قرار داد اما Chanel بر این عقیده بود که آن چیزی را که دوست دارد باید طراحی کند. شنل ان 5 اولین عطر شنل این کمپانی میباشد که باعث این شد شهرتش افزون شود. در عصر حاضر کمپانی شنل یکی از برترین کمپانی های تولید عطر و ادکلن شنل در جهان به شمار می آید .

 

لینک های مفید:

خرید عطر شنل

خرید ادکلن شنل

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

باربری

عطر باربری توسط توماس باربری یک شاگرد پارچه فروش در سال 1870 تاسیس گردید. Thomas Burberry ابتدا در سال 1856 در انگلستان با افتتاح یک فروشگاه پوشاک کوچک کار خود را آغاز کرد . او با سبکی نوین و خلاقیت و همچنین کیفیت بالای  طراحی البسه ، بوتیک کوچک خود را به یک فروشگاه معروف تبدیل نمود و با گذر زمان برند Burberry به معروفیت و شهرت خاصی دست پیدا کرد که در آخر به خانه طراحی لوکس باربری درانگلستان مبدل شد.

معروفیت Burberry به دلیل مدل های خاص و زیبایی بود که این خانه مد در طراحی های لباس از آن استفاده می کرد و نشان یک برند سلطنتی را برای طراحی لباس های شیک بولگاری از خانواده سلطنتی بریتانیا دریافت نمود. باربری نخستین جایزه ویژه سلطنتی را در سال 1955 از ملکه الیزابت و دومی را در سال 1989 از شاهزاده ولز دریافت کرد. مدیریت جدید Burberry برای توسعه این برند، به تولید محصولات دیگر از جمله عطر و ادکلن باربری در سال 1997 رو آورد که در این زمینه نیز موفق های بسیاری را کسب کرد. اولین ادکلن باربری در سال 1981 به بازار عرضه و وارد دنیای عطر گردید.

 

لینک های مفید:

خرید عطر باربری

خرید ادکلن باربری

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

صابون جو  قیمت صابون جو  خرید صابون جو

صابون جو برای درمان ریزش مو بسیار ایده آل است. این محصول حاوی ویتامینE و ویتامین های گروه B میباشد که با کمی تحقیق متوجه خواهید شد که این ویتامین ها بسیار برای موی سر مفید می باشند.

گیاهی که از زمان های بسیار قدیم از زمان قبل از میلاد حضرت مسیح کشت میشد و انسان های غار نشین از آن برای تغذیه و ادامه حیات استفاده میکردند. گیاه جو جزو غلات به شمار می آید. هنوز که هنوزه خاستگاه اصلی گیاه جو شناخته نشده است. اما برخی از محققان معتقدند که این گیاه برای اولین بار در کوه های زاگرس در غرب ایران کاشت شده است و و منشا آن را سرزمین های فلسطین میدانند.

جو خواص فراوانی برای بدن دارد. از این خواص می توان به:

  • درمان نقرس
  • خاصیت نرم کننده
  • غذایی بسیار مقوی
  • پایین آوردن کلسترول

اشاره کرد.

صابون دست ساز 

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

صابون جوجوبا

صابون جوجوبا  قیمت صابون جوجوبا  خرید صابون جوجوبا

صابون جوجوبا

شما دوستان و عزیزان گرامی میتوانید برای ترمیم بافت های آسیب دیده پوست خود از صابون جوجوبا استفاده کنید. زیرا این محصول سرشار از

  • ویتامینE
  • ویتامینB
  • مس
  • روی
  • سیلیس

است.

برای داشتن پوستی نرم و لطیف از این محصول استفاده نمایید. این محصول به عنوان یک آبرسان برای پوست عمل میکند و همچنین برای هیدراته کردن پوست بسیار موثر است. پس اگر از داشتن پوست خشک خسته شده اید پس از خاصیت مرطوب سازی این صابون استفاده نمایید تا این محصول خاصیت الاستیکی را به پوست شما هدیه دهد‌.

آنتی اکسیدان موجود در این صابون از آسیب هایی که به سبب افزایش سن به پوست می رسند جلوگیری می کند و همانطور که پیش تر نیز عرض کردیم این صابون منبع غنی از ویتامینE میباشد و ویتامینE یک آنتی اکسیدان بسیار قوی میباشد.

برخی از پوست مستعد ابتلا به آکنه هستند. این محصول خواص ضد باکتریایی دارد و باعث بسته شدن و مسدود شدن منافذ پوست نمی شود و این خاصیت ضد باکتری موجود در صابون جوجوبا باعث از بین رفتن باکتری هایی می شود که از عوامل اصلی ایجاد آکنه هستند.

این محصول خیلی کم امکان دارد که باعث ایجاد حساسیت و آلرژی شود.

برای تنظیم PH پوست خود میتوانید از این محصول استفاده نمایید. این محصول شگفت انگیز برای جلوگیری و درمان عفونت های پوستی نیز توصیه می شود. زیرا خاصیت ضد میکروبی بالایی را دارا است.

  • برای ترمیم و پاکسازی
  • زخم و جای زخم
  • آفتاب سوختگی
  • سوختگی

از صابون جوجوبا استفاده نمایید.

صابون دست ساز

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

صابون حلزون

صابون حلزون  قیمت صابون حلزون  خرید صابون حلزون 

یکی از همان ترکیبات که امروزه در بین مردم دارای طرفداران بیشماری نیز می باشد ترشح (عصاره) حلزون است که به صورت ژل، کرم و حتی صابون آماده شده و در حال عرضه است. همچنین روغن حلزون نیز از دیگر فراورده های منحصر به فرده این ماده ی فوق العاده است.

 

عصاره یا همان ترشح حلزون دارای کلاژن و آلانتوئین، الاستین و آنتی اکسیدان فراوان می‌باشد. و از آن جهت که کلاژن به عنوان پروتئین اصلی در پوست شناخته می شود و کلاژن هم ارتباط مستقیمی با ظاهر و جوانی پوست دارد، این ترکیب موجود در عصاره حلزون می تواند به عنوان یک متعادل ساز عمل کرده و پوست انسان را ترمیم و به سلامت و محافظت پوست کمک شایانی نماید.

خواص صابون حلزون

هر چه در رابطه با خواص این صابون بگوییم کم گفته ایم. این صابون یک معالجه کننده طبیعی برای ترمیم پوست بوده و قادر می باشد تا انواع مختلف جوشها و همچنین لک ها به خصوص جوش های سرسیاه را به راحتی از بین ببرد.

اگر می خواهید از چین و چروک زود راس پیشگیری کنید یا چین چروک بوجود آمده بر روی پوست خود را ناپدید و پوست خود را جوان بسازید، پیشنهاد ما به شما استفاده منظم و مرتب صابون حلزون می باشد.

خواص صابون حلزون

از مزایای دیگر استفاده از این صابون این است که اثراتی که در هنگام سوختگی، بریدگی، و یا التهابات بر روی پوست شما باقی مانده را به سرعت درمان می کند. حتی توانایی دارد با مکانیزم ترمیم پوست باعث صافی و روشنی پوست هم شود.

به عنوان یک لایه بردار پوست بسیار عالی عمل کرده و مناسب پاکسازی کردن پوست می باشد.

کافی است برای امتحان یک هفته از این صابون استفاده کنید و اثر بخشی آن را به طور کامل ببینید.

یکی از ویژگی ها و مزیتی که صابون حلزون دارد این است که دارای ویتامین ها و پروتئین های هیدرولیز شده حلزون و ویتامین های E و C که ساخت و ساز سلول های پوست را بیشتر میکند می باشد و باعث می شود تا پوست در برابر رادیکال های آزاد مقاوم باقی بماند همچنین در برابر آلودگی هوا هم مصون بماند.

همچنین باید گفت باعث می شود تا پوست دیرتر روند پیری را در پیش گیرد.

این صابون باعث طراوت و نرمی پوست می شود. به همین دلیل برای افرادی که دارای پوست خشک هستند، بسیار مناسب می باشد و باعث خشکی پوست نمی گردد.

صابون دست ساز

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

فواید

صابون خاک رس  قیمت صابون خاک رس  خرید صابون خاک رس

یکی از صابون هایی که بسیار مناسب پوست و مو می باشد، صابون خاک رس است. این صابون با خاک رس مرغوب تهیه شده و بسیار خواص فراوانی برای درمان پوست و موی ما دارد.

خواص صابون  بر روی پوست و مو

۱ـ لایه بردار

به عنوان یک لایه بردار و اسکراب برای پوست مفید می باشد و سلول های مرده را از روی پوست پاکسازی می نماید و باعث شادابی و طراوت پوست می گردد. همچنین باعث تازگی پوست شده و تیرگی های پوست را از بین می برد.

۲ـ آلرژی

با استفاده از این صابون باعث می شوید تا آلرژی و عفونت های پوستی که درگیر آن هستید بر طرف شود.

۳ـ رفع سوختگی

افرادی که زیاد در برابر نور خورشید می مانند و دچار آفتاب سوختگی شده اند با استفاده منظم از این صابون می توانند آفتاب سوختگی را برطرف کرده و جای سوختگی را هم محو نمایند. همچنین از تغییر رنگ دادن پوست نیز جلوگیری می نماید.

۴ـ موهای براق و نرم

همه دوست دارند موهایی براق، صاف و نرم داشته باشند اگر شما هم به این مورد علاقه دارید کافی است از صابون خاک رس برای زیبایی موهای خود استفاده کنید.

۵ـ تقویت مو

اگر موهای شما چند تکه شده می توانید ابتدا از روغن زیتون برای موها استفاده کنید و بعد این صابون را به موهای خود بمالید و مساژ دهید با اینکار باعث قوت گرفت موهای سر خود میشوید و تکه تکه شدن موها نیز جلوگیری می نمایید.

۶ـ درمان شوره سر با صابون خاک رس

این صابون به پوست سر کمک کرده تا از خشکی در بیاید و از پوسته پوسته شدن سر جلو گیری می نماید.

۷ـ بر طرف کننده چین و چروک

اگر مایل هستید از چین و چروک پوست خلاصی پیدا کنید و یک پوست صاف و زیبا داشته باشید پیشنهاد ما استفاده از صابون خاک رس می باشد.

۸ـ جوش و جای جوش

یک درمان کننده فوق العاده برای جوش می باشد. چرا که ضد باکتری بوده و به راحتی جوش و آکنه را از بین می برد. همچنین برطرف کننده جای جوش نیز می باشد.

این صابون باعث می شود تا منافذ پوست بسته شوند و چربی اضافه پوست را هم پاک می کند و در حد تعادل حفظ می نماید.

صابون دست ساز 

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

صابون خاکشیر

صابون خاکشیر  قیمت صابون خاکشیر  خرید صابون خاکشیر

خواص خاکشیر

ترکیب خاکشیر با عسل باعث می شود تا دل ضعفه از بین برود. برای برطرف کردن اسهال نیز بسیار فوق العاده عمل می کند. کافی است کمی خاکشیر بوداده با عسل ترکیب کرده و فرد بیمار میل نماید.

دارای خاصیت ملین بوده و مصرف آن با آب سرد و شکر می تواند از اسهال هم پیشگیری نماید.

همچنین میل نمودن شربت خاکشیر هم در تابستان می تواند گرمازدگی را برطرف سازد. چرا که دارای طبع سرد می باشد.

به وسیله خاکشیر می توان محصولات متنوعی را بدست آورد همچون روغن خاکشیر و صابون خاکشیر!

صابون خاکشیر

صابون خاکشیر هم همانگونه که از نامش بر میاید یکی از ترکیبات اصلی اش خاکشیر می باشد. این سایت برای آنکه شما عزیزان بتوانید هر چه بیشتر و بهتر از این ماده ارزشمند به راحتی استفاده کنید بر آن شده تا این محصول را به صورت صابون در اختیارتان قرار دهد تا بتوانید هر چه بیشتر از فواید آن برای پوست و موی خود بدون از دست دادن وقت و صرف کردن آماده سازی بهره ببرید و لذت زیبایی و سلامت خود را بیشتر نمایید.

صابون خاکشیر

خواص برای پوست و مو

همانگونه که گفتیم خاکشیر دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتری می باشد. پس صابون آن نیز از این قاعده مستثنی نبوده و این ویژگی را دارا است. استفاده مرتب و منظم از این صابون باعث می شود تا باکتری مضر از روی پوست از بین رفته و التهابات پوست را هم خنثی سازد.

استفاده مرتب از این صابون باعث می شود تا آکنه از روی پوست برطرف شود و لک های صورت هم به مرور ازبین بروند.

به عنوان یک پاک کننده پوست، فوق العاده عمل می کند.

اگر مایل هستید پوست شما شفاف و روشن شود پس حتمأ از صابون خاکشیر استفاده نمایید. چرا که خاکشیر خاصیت روشن کنندگی پوست را دارد.

همچنین یک درمان موثر برای لک های آبله و سرخک است.

برای درمان شوره سر هم بسیار پر فایده بوده و با استفاده مرتب از این صابون از شر شوره رهایی پیدا خواهید کرد.

صابون دست ساز

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

صابون خراطین

صابون خراطین  قیمت صابون خراطین  خرید صابون خراطین 

خواص صابون خراطین برای پوست و مو

این صابون به علت داشتن عصاره خراطین بسیار برای پیشگیری و درمان بیماریهای پوستی مفید می باشد و دارای خواصی همچون:

 ۱ـ ضد چین و چروک

این صابون برای از بین بردن و بوجود آمدن چین و چروک بر روی پوست بسیار مفید می باشد.

۲ـجوانسازی پوست

استفاده مرتب و منظم از این محصول برای جوان سازی پوست عالی بوده و از پیری زود راس پوست جلوگیری می نماید. همچنین برای برطرف کردن خط اخم خطوط پیشانی هم کاربرد دارد.

 ۳ـشفافیت و درخشندگی با صابون خراطین

استفاده صابون خراطین برای پوست صورت باعث بوجود آمدن شفافیت و درخشندگی می شود.

 ۴ـنرمی و لطافت پوست

پوست را فوق العاده نرم و لطیف کرده، فقط در استفاده از آن نباید افراط کرد.

۵ـبرطرف کننده لک های پوستی

استفاده مرتب از این صابون باعث می شود تا لک های پوستی که بر اثر جوش و آکنه بوجود آمده به مرور کم رنگ و از بین برود.

۶ـرشد مو با صابون خراطین

باعث تقویت شدن موها و رشد دوبار آنها می شود.

۷ـمناسب موهای خشک

برای موهایی که خشک هستند مناسب بوده و باعث نرمی و لطافت موها می شود. یک گزینه مناسب برای موهای رنگ شده به حساب می آید.

 ۸ـدرمان خارش سر

به وسیله این صابون دیگر نباید نگران خارش سر شد چرا که خواص ضد خارشی دارد.

 ۹ـبراق کننده مو

یک براق کننده طبیعی برای مو به حساب می آید و کسانی که از ریزش مو رنج می برند می توانند از این صابون برای بازگرداندن براقی موهای خود استفاده نمایند.

صابون دست ساز

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

کنزو

برند kenzo یک خانه ی مد ژاپنی است که در سال 1970 توسط Kenzo Takada افتتاح شد. ادکلن کنزو فعالیت حرفه ای خود را در سال 1988 با خلق رایحه ای زنانه به نام (ça sent beau ) که به معنی ( این بوی خوبی می دهد ) آغاز کرد. فعالیت برند عطر کنزو در طراحی و تولید خانه و مبلمان نیز میباشد . عطر کنزو در بازه تا سال 2013 توانسته  85 عطر و ادکلن در کارنامه عطری خود ثبت کند .

لینک های مفید:

خرید ادکلن کنزو

خرید عطر کنزو

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

امپر

برند عطر امپر Emper یک کمپانی نوپا در عرصه ی تولید عطریات می باشد که در امارات متحده ی عربی فعالیت خود را شروع کرده است و در همان جا به ثبت رسیده است. تمام عطر و ادکلن های ساخته شده ی این برند منحصربفرد و خلاقانه طراحی شده است. طراحان و تولیدکنندگان برند محبوب و معروف امپر Emper با تولید عطر و لوازم آرایشی خیلی زود جایگاه ویژه ایی در بین همگان پیدا کردند.

این شرکت جوان با تولید عطرهایی با رایحه های خاص توانسته است در مدت زمان بسیار کوتاهی نامی در صنعت عطر و ادکلن بدست آورد. طراحان امپر Emper اعتقاد دارند که هر انسانی باید مناسب با شخصیت خود عطر انتخاب کرده و استفاده کند. عطری که شما استفاده می کنید شخصیت شما را در بین همگان نشان می دهد. هنگامی که عطری مناسب با شخصیت خود انتخاب کنید، حتی زمانی که حضور ندارید افراد می توانند شما را با رایحه یتان به یاد آورند.

طراحان هنرمند و کاربلد ادکلن امپر Emper با طراحی جعبه های زیبا و منحصر به فرد و مخصوص این برند، این امکان را فراهم آورده اند که با قرار دادن این عطرهای زیبا و خوش بو بر روی میزهای اداری یا میز آرایش جلوه ی خاصی به اتاق کار یا منزل خود دهید.

 

لینک های مفید:

خرید عطر امپر

خرید ادکلن امپر

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

جگوار

کمپانی عطر جگوار که زیر مجموعه ای از گروه Land Rover بوده ، که شرکت مادر این کمپانی شرکت تاتا موتورز در هندوستان می باشد و تولید کننده اتومبیل های لوکس در انگلستان است . شرکت تولید اتاقک برای موتورسیکلت در سال 1922 توسط Sir William Lyons  تاسیس شد .نام اصلی این شرکت Swallow Sidecar (درشکه پرستو ) بود . بعد از جنگ جهانی دوم نام کمپانی تغییر و به جگوار تبدیل شد. شرکت ادکلن جگوار  زمانی وارد بخش تولید اتومبیل شد که به کمپانی British Motor پیوست. سال 1984 در بورس اوراق بهادار لندن ،جگوار دارای شاخص FTSE100 بود و تا سال 1989 که این شاخص توسط فورد کسب شد ادامه داشت . کمپانی جگوار اتومبیل افسانه ای جگوار S-Type و R-Type را در سال های  1999و 2001 راه اندازی کرد و در سال 2008 جگوار به کمپانی هندی تاتا موتورز فروخته شد . اولین عطر شرکت جگوار عطر مردانه جگوار بود که در سال 1988تولید و در سال 1993 اولین عطر زنانه شرکت جگوار با نام Miss Jaguar تولید شد. و در مجموع 24 عطر و ادکلن با نام برند جگوار به بازار عرضه شده است. 

لینک های مفید:

خرید عطر جگوار 

خرید ادکلن جگوار

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

نارسیس

برند عطر نارسیس رودریگز-Narciso Rodriguez اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن آمریکایی است. این تولید کننده ی عطر و ادکلن نارسیس تا کنون بیش ازز ۳۱ عدد عطر و ادکلن با برند نارسیو رودریگز |Narciso Rodriguez وارد بازار عطر و ادکلن نموده است . کمپانی نارسیو رودریگز | Narciso Rodriguez از سال 1997 شروع به کار نموده  و از سال 2003 وارد بازار عطر و ادکلن شده است . عطر و ادکلن های این کمپانی  اکثرا زنانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید درپایان توضیحات مشاهده نمایید.
Narciso Rodriguez III طراح فشن امریکایی- کوبایی است که در سال 1961 در نیوجرسی آمریکا متولد شد. والدین نارسیزو با ورود وی به دنیای فشن مخالف بودند وو آرزویشان دکتر و یا وکیل شدن پسرشان بود اما پافشاری نارسیزو باعث شد وی در رشته هنر و طراحی در مدرسه مشهور Parsons School of Design مشغول به تحصیل شود. پس از فارغ التحصیلی وی، در کمپانی Anne Klein زیر نظر Donna Karan مشغول بکار شد و سپس به کمپانی Calvin Klein رفت.
سال 1995 نقطه عطف کاری رودریگز بود و وی بعنوان مدیر طراحی شرکن معتبر TSE در نیویورک و Cerruti پاریس منصوب شد و در همین سال لباس عروسی دوستت صمیمیش Carolyn Bessette برای ازدواج با جان اف کندی طراحی نمود. این موفقیت باعث شد تا اینکه چند سال بعد در سال 1997 وی موفق به تاسیس برند خود، Narciso Rodriguez شد و اولین تولید خود که لباس عروس بود را طراحی و به بازار عرضه کرد.

 

لینک های مفید :

خرید عطر نارسیس

خرید ادکلن نارسیس

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

لاگوست

لاگوست یک خانه مد فرانسوی است که در سال 1933 توسطRene Lacoste , Andre Gillier پایه گذاری شد. و در زمینه ی لباس، کفش ، ساعت و عطر فعالیت دارد. آنها بیشتر به طراحی بلیزهای تنیس و چوگان معروف بودندکه این لباس ها توسط یک کمپانی برجسته تنیس از جمله : Andy Roddick تایید می شد .برند عطر لاگوست اولین عطر و ادکلن خود را با نام  Lacoste for Me در سال 1984 به بازار عرضه کرد .ادکلن لاگوست در حال حاضر با همکاری Procter & Gamble به فعالیت خود ادامه می دهد. برند لاگوست در مجموع 31 عطر و ادکلن با نام برند لاگوست به بازار عرضه نموده است.

 

لینک های مفید:

خرید عطر لاگوست

خرید ادکلن لاگوست

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

صابون بهار نارنج  خرید صابون بهار نارنج  قیمت صابون بهار نارنج

صابون بهار نارنج

با استفاده از صابون بهار نارنج با جوش های صورت خود، خداحافظی کنید. تنها لازم است از صابون بهار نارنج به صورت روزمره استفاده کنید تا صورتی صاف و بدون جوش داشته باشید.

نوجوانانی که در سن بلوغ هستید! پیشنهاد ما به شما صابون بهار نارنج است. قطعا شما هم دوست ندارید در سن بلوغ صورتی پر از جوش داشته باشید. ما به شما کمک میکنیم این مشکل را حل کنید. صابون بهار نارنج دشمن جدی جوش های صورت شما عزیزان است.

صابون بهار نارنج پوست و موی صورت شما را نرم میکند، پس شما میتوانید صورتی بدون جوش و نرم و لطیف داشته باشید.

این محصول ضد لک و ضد خارش است و همان طور که به شما گفتیم بهار نارنج خواص فراوانی دارد.

بهار نارنج در زیبایی پوست و مو بسیار زیاد استفاده میشود و البته که بسیار هم موثر است. برند های معروف دنیا امروزه از بهار نارنج برای ساخت محصولات زیبایی و سلامت پوست استفاده میکنند که در تمام جهان طرفداران فروانی نیز دارد. محصول صابون بهارنارنج صابونچی هم از آن جمله محصولات محبوب است!

صابون بهار نارنج تمام آن چیزی که پوست شما به آن نیاز دارد را دارا است. برای مثال صابون بهار نارنج خواص آنتی باکتریال و آنتی اکسیدان دارد. این صابون برای از بین بردن قارچ عالی است. زیرا خاصیت ضد قارچ نیز دارد.

معجزه ی طبیعت

صابون بهار نارنج محصولی ایده آل برای از بین بردن لک و روشن کردن پوست است. بهار نارنج همچون هیدروکینون عمل میکند (هیدروکینون در صنعت لوازم بهداشتی و زیبایی مورد استفاده قرار میگیرد و وظیفه آن روشن کردن پوست است) و اما تنها تفاوت این دو در ارگانیک بودن آنهاست! زیرا بهار نارنج محصولی طبیعی است و در ضمن بهار نارنج برای شما هیچ ضرری ندارد. اما مواد شیمیایی همانند هیدروکینون میتواند شما را به انواع سرطان مبتلا کند که این خود یک مزیت بسیار مهم بهار نارنج، نسبت به محصولات شیمیایی است.

صابون بهار نارنج قابلیت پاکسازی پوست را دارا است. میتوانید با استفاده از این صابون پوستی تمیز داشته باشید.

صابونچی 

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

صابون بنفشه

صابون بنفشه خرید صابون بنفشه قیمت صابون بنفشه 

صابون بنفشه دارای خواص بسیار فراوانی است.گل بنفشه گیاهی زیبا و چشم نواز با رنگ بنفش و یا بنفش و زرد است. این گل بیشتر در مناطق معتدل یافت میشود و از تیره بنفشگان می باشد. این گیاه از گذشته های دور برای خواص درمانی و پزشکی که داشته مورد توجه و محبوب بوده است بنفشه یا بهتر بگویم گل زیر برف!

اما چرا گل زیر برف؟

چون این گیاه پر خاصیت و زیبا را در فصل زمستان میکارند.

گل بنفشه بیشتر در نواحی شمالی ایران رشد میکند اما به دلیل آنکه این گل زینتی بوده در تمام نقاط ایران میتوان آن را مشاهده کرد.

گل بنفشه نه تنها زیبایی چشم نوازی دارد بلکه بوی مطبوع و دل نشینی هم دارد که این امر باعث شده در صنعت عطر سازی طرفداران بسیاری داشته باشد.

از گل بنفشه در صنعت ساخت مواد محافظت پوست و مو نیز استفاده میشود که طرفداران فراوانی دارد. از جمله صابون بنفشه  و روغن بنفشه، که بسیار برای پوست و مو مفید است اگر شما هم به دنبال محصولی موثر در محافظت از پوست خود هستید میتوانید خرید صابون بنفشه را امتحان و استفاده نمایید.

 

خواص صابون بنفشه

خواص صابون بنفشه

برای جلو گیری از جوش  و رفع التهاب پوست و درمان آکنه بسیار قدرتمند است. زیرا خاصیت ضد عفونی کننده بسیار قوی دارد.

صابون بنفشه برای درمان اگزما موثر است.

این محصول برای پوست های خشک ایده آل است. چون یک نوع مرطوب کننده طبیعی به شمار می آید.

اما فکر نکنید که این صابون فقط برای پوست های خشک کارایی دارد! شمایی که پوست چرب دارید هم میتوانید از این محصول استفاده کنید.

این صابون می تواند چربی پوست را مدیریت کند.

صابونچی

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

بابونه

صابون بابونه خرید صابون بابونه قیمت صابون بابونه 

از صابون بابونه به عنوان یک لایه بردار مناسب برای پوست  استفاده می کنند.گیاه بابونه به دوسته تقسیم می شود بابونه رومی و بابونه آلمانی. بابونه گیاهی دارویی است که ایرانیان از گذشته های دپر از آن استفاده میکردند و جزو دسته بابونه آلمانی می باشد.

بوی خوشایندی دارد و برای سلامتی بسیار مفید است. این گل را در رنگ های سفید و زرد مشاهده می کنید. از مهم ترین ترکیبات بابونه میتوان به

  • فیتوسترول
  • اسید آنته میک
  • تانن

اشاره کرد که با توجه به این ترکیبات خواص مختلفی برای سلامتی بدن نشان می دهد.

این تنها برای آشنایی با گیاه بابونه بود. خوب است که متذکر شویم از بابونه، روغن بابونه نیز بدست می آید که بسیار برای پوست و مو و سلامت بدن موثر است. حال به خواص اصلی و بی نظیر آن میپردازیم.

بابونه مقدار زیادی آنتی اکسیدان دارد که برای رفع و جلوگیری و مبارزه با ویروس ها و باکتری هایی که  سلامتی شما را به خطر می اندازند بسیار مفید است.

  • این گیاه برای
  • رفع درد های مفصلی
  • تقویت سلامت پوست
  • تقویت سلامت ناخن
  • تقویت سلامت مو
  • تقویت دندان
  • و حتی چشم بسیار مفید است.

این گیاه این توانایی را دارد تا برخی مشکلات خلق و خویی را درمان کند.

صابونچی 

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

صابون اسطوخودوس خرید صابون اسطوخودوس قیمت صابون اسطوخودوس 

صابون اسطوخودوس و خواص فراوانش برای پوست و مو زبانزد خاص و عام است.اسطوخودوس طبیعتی گرم و خشک دارد و مقادیر بالایی آنتی اکسیدان دارد. اسطوخودوس منبع غنی الکل، لینانول، سینئول است.

این گیاه از خانواده نعناعیان می باشد. این گیاه جزو گیاهان بومی شمال آفریقا به شمار می آید و بیشتر در اطراف سواحل مدیترانه می روید.

لاواندولا یا اسطوقدوس نام های دیگر این گیاه می باشند. این گیاه درمانی سنتی، برای لاغری می باشد و برای کاهش فشار خون، بی خوابی و دیابت از این گیاه استفاده می شود. همچنین مصرف روغن اسطوخودوس نیز بسیار مفید است و فواید زیادی دارد که میتوانید در لینک مربوطه مشاهده کنید.

اینها اندکی از خواص اسطوخودوس است اما بهتر است بیشتر درباره خواص صابون اسطوخودوس برایتان بگوییم.

خواص مهم صابون اسطوخودوس

شما همراهان عزیز میتوانید از صابون اسطوخودوس برای رفع جوش های سر سیاه و جوش های عادی استفاده نمایید.

این محصول خواص ضد التهابی دارد و دشمن جدی میکروب ها می باشد. به همین دلیل برای شستشو و پاک سازی پوست بسیار مناسب است. این محصول به دلیل داشتن آنتی اکسیدان های فراوان برای رفع جوش و آکنه مورد استفاده قرار می گیرد.

صابونچی

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

صابون آووکادو

صابون آووکادو  خرید صابون آووکادو   قیمت صابون آووکادو

صابون آووکادو طبیعی بوده و به هیچ وجه مواد شیمیایی که برای پوست و مو عوارض داشته باشد را ندارد. آووکادو میوه ای است که بیشتر در مناطق استوایی و گرم رشد می کند.

این میوه شبیه به گلابی بوده و پوستی سبز رنگ دارد و گاهی نیز به رنگ سیاه است. هسته این میوه بسیار بزرگ است. برخی معتقدند که آووکادو جزو گیاهان بومی مکزیک است.

از محصولات عالی که از این میوه تهیه میشوند، میتوانیم به صابون آووکاو و روغن آووکادو اشاره کنیم. در انواع کرم های پوستی نیز استفاده میشود.

اما این میوه مدت زمان طولانی نیست که وارد کشورمان ایران شده است و خیلی ها طعم و مزه آن را تجربه نکرده اند.

آووکادو انرژی زیادی برای شما دارد. البته بیشتر این انرژی به دلیل چربی های موجود در آن است. پتاسیم موجود در میوه آووکادو ۶۰ درصد بیشتر از پتاسیم موجود در موز می باشد!

آووکادو منبع غنی از

  • ویتامین‌های گروه B
  • ویتامین E
  • ویتامین K
  • پتاسیم
  • فسفر
  • آهن
  • کلسیم

است.

صابونچی 

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

ریو

چند سطر در مورد برند ریو کالکشن:

برند Rio collection  در ادامه فعالیت هایش، عطر ادکلن ریو کالکشن های جدید خود را برگرفته از محصولات موفق جهان بصورت قانونی مشابه سازی کرد و با تولید اولین محصول خود به نام Rio  کار خود را شروع کرد . مجموعا 100 محصول با نام برند ریو کالکشن در بازار عرضه شده است که این محصولات قیمت مناسبی دارد و مشابه سازی آن به این صورت است که رایحه نت های بویایی رعایت نشده  و رایحه عطر های ریو کالکشن از ابتدا تا آخر یک بو را میدهد.

نکته : کلیه محصولات برند ریو کالکشن فاقد سلفون میباشند .

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن ریو کالکشن

قیمت عطر ادکلن ریو کالکشن

 

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

جورجیو آرمانی

جیورجیو آرمانی یک طراح مد ایتالیایی است که به دلیل مجموعه ی پوشاک مردانه اش بسیار معروف می باشد . او برای کمپانی معروف Nino Cerutti به طراحی می پرداخت و بعد از آن به عنوان یک طراح مستقل شروع به طراحی برای خانه های مد کرد که در نهایت توانست کمپانی با نام عطر ادکلن جورجیو آرمانی  تاسیس کند . او در ابتدا تولید مجموعه ی لباس مردانه را در سال 1975 آغاز کرد و سپس به راه اندازی  خط تولیدی برای بانوان پرداخت . برند جورجیو آرمانی بعد از تبلیغ توسط Richard Gere در فیلم American Gigolo از هواداران بسیاری برخوردار شد . این کمپانی در زمینه های دیگر نظیر :جین ، لباس زیر ، زیور آلات ، عطریات و لوازم آرایشی نیز فعالیت دارد . اولین عطر و ادکلن جورجیو آرمانی در سال 1984 با نام Armani for  Men و جدیدترین عطر و ادکلن جورجیو آرمانی در سال 2013 و در مجموع 96 عطر و ادلکن با نام جورجیو آرمانی به بازار عرضه شده است.

 

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن جورجیو آرمانی

قیمت عطر ادکلن جورجیو آرمانی

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

شیخ

چند سطر در مورد برند شیخ:

خانه ی کالاهای لوکس Shaik در سال 2007 در بحرین تاسیس شد. برند عطر ادکلن شیخ در زمینه هایی از قبیل عطر ، جواهرات ، هدیه و کالاهای فشن فعالیت دارد.  شیخ  محصولات عطری عربی خود را با تلفیقی از ترکیبات فرانسوی و ایتالیایی به بازار عرضه می کند. اولین مجموعه ی عطر شیخ در سال 2007 با نام Opulent Blue با روانه ی بازار شد در مجموع برند شیخ دارای 4 محصول در کارنامه عطری خود می باشد .

 

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن شیخ

قیمت عطر ادکلن شیخ

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

سینت ایوز

25 سال از تاسیس برند سینت ایوز st ives میگذرد و همچنان در زمینه تولید محصولات پوستی با مواد طبیعی فعالیت دارد . که تمام محصولات در جهت طراوت بخشیدن به پوست به بازار عرضه شده است . محصولات برند سینت ایوز در صد کشور جهان به فروش میرسد .

کرم آبرسان سینت ایوز St. Ives

کرم مرطوب کننده و آبرسان سینت ایوز سازگار برای انواع پوست

ساخته شده از پروتئین کلاژن و گیاهان طبیعی(کمک به نرمی ،رطوبت و صافی پوست)

ضد آلرژی

مناسب برای آقایان و بانوان

برای بهترین نتیجه صبح و شب استفاده گردد.

برند محبوب آمریکایی سینت ایوز کرم آبرسان و بازسازی کننده پوست حاوی کلاژن در بسته بندی جدید رو به بازار عرضه کرده است.این کرم یک آبرسان موثر و مرطوب کننده برای انواع پوست به ویژه پوستهای خشک است. این آبرسان بدون آنکه پوست را چرب کند، رطوبت کافی را به آن می رساند. کرم سینت ایوز، حاوی کلاژن است که باعث سفت شدن پوست شده و پروتئین الاستین آن باعث کاهش چروک می شود و ظاهر پوست را جوانتر می کند.

 

لینک های مفید:

خرید سینت ایوز st ives

قیمت سینت ایوز st ives

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

آمواج

 

عطر ادکلن آمواج یک برند عربی که توسط سلطان عمان در سال 1983 تاسیس شد که تا کنون 64 محصول را به بازار عطر و ادکلن ارایه داده است . این برند که ترکیبی سنتی از عطر خاورمیانه مانند بخور ، ادویه های شرقی ، گل سرخ و مشک است ، حاصل رویای شیخ حمد بن حمود بو سعید میباشد . رابرت گای ، طراح بزرگ عطر ، که طراح برند هرمس ، دیور و روشاس نیز میباشد ، اولین عطر آمواج را با نام آمواج گلد طراحی ، تولید و معرفی کرد. طراحی بطری عطرهای مردانه آمواج از یک خنجر سنتی عمانی و طراحی بطری عطرهای  زنانه آمواج از یک مسجد معروف در عمان برگرفته شده است . 

 

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن آمواج

قیمت عطر ادکلن آمواج

  • امیر سینائی
  • ۰
  • ۰

صابون سدر خرید صابون سدر قیمت صابون سدر

خواص بی نظیر و باورنکردنی سدر برای پوست و مو:

مشکل عمده ای که، این روز ها همه افراد چه زن و چه مرد با آن دست و پنجه نرم می کنند و جزو معضلات بشر شده، ریزش مو می باشد که فرد شاید هزینه ی گزاف و هنگفتی هم برای آن پرداخت کند و نتیجه ی بهتری هم عایدش نشود. از جمله شامپوهای خارجی که فقط اسمشان در همه جا تبلیغ می شود.

ولی ما در این مطلب قصد داریم شما را با یک معجزه در جلوگیری از ریزش مو آشنا کنیم که نه شیمیایی است و نه دارای هزینه ی گزاف! و تهیه ی آن هم راحت و آسان است. کاملا طبیعی است و برایتان اطمینان خاطر به همراه دارد.

 

“سدر” این معجزه ی طبیعی و سنتی را میتوانید از عطاری تهیه کنید و برای ریزش موی خود بکار ببرید تا موهایی شفاف داشته باشید. در ضمن گفته میشود که سدر موجب ضخیم شدن تار مو گشته و هیچ ضرری برای مو ندارد.

خرید صابون دست ساز

  • امیر سینائی