اخبار و آموزش آی تی کامپیوتر و نرم افزار

  • ۰
  • ۰

عطر های زنانه

اگر بانوان به دنبال عطری سکسی هستند که به آنها آسیبی نرساند و در آنها ایجاد حساسیت نکند و ضمنا خوشبو و خاص نیز باشد ، عطر وانیلا گریپ فروت از برند لاوانیلا گزینه مناسبی است . زیرا این کمپانی در تولید عطرهایی بدون ایجاد حساسیت برای بانوان بسیار موفق بوده است . 

این عطر خوشبو زنانه با داشتن مواد طبیعی در ترکیبات خود موجب شده تا به بهترین و پرفروش ترین عطر زنانه سال 2017 تبدیل شود و رایحه ای ماندگار و به یاد ماندنی را بوجود آورد که شامل رایحه گریپ فروت ، لوبیا تونکا ، آهک و وانیل میباشد . در توصیف این عطر اصطلاح بوسه آفتاب به کار برده میشود چون رایحه ای نرم و لطیف و در عین حال لوکس دارد . 

برند ویکتوریا سکرت سال هاست که در زمینه تولید عطر و ادکلن زنانه فعالیت دارد و هر ساله عطر های جدیدی را به بازار ارائه میدهد که همه آنها بسیار خوب هستند اما عطر سکسی زنانه از بهترین و پرفروش ترین عطرهای زنانه 2017 شناخته شده است و آن هم به این خاطر است که ترکیبات فوق العاده خوبی دارد و رایحه این عطر زنانه خوشبو از ترکیب گل ارکیده به همراه وانیل ، توت سیاه و گل یاسمن حاصل آمده است . 

این عطر زنانه فوق العاده برای مهمانی های خاص انتخاب خیلی خوبی است و شما میتوانید با استفاده از این عطر خوشبو خود را به فردی متمایز در جمع تبدیل کنید . 

لینک های مفید:

ادکلن سکسی

عطر سکسی زنانه

  • ۹۹/۰۴/۲۷
  • امیر سینائی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی