اخبار و آموزش آی تی کامپیوتر و نرم افزار

  • ۰
  • ۰

10 محصول اول

عطر و ادکلن زنانه و مردانه عطر بلک افغان (Black Afgano Nasomatto for men) از برند نوپای ناساماتو ، عطری برای زنان و مردان بسیار سخت پسند و برای افرادی مناسب است که عاشق رایحه های سنگین، پر قدرت و دودی هستند که در بطری سیاه و دودی و با دربی چوبی تولید و به بازار عرضه شده است . با خرید ادکلن بلک افغان که  دارای رایحه ای بسیار تاریک و خاص بوده و از ماندگاری و پخش بسیار عجیبی برخوردار است به طوری که شما از بوییدن آن سیر نخواهید شد . عطر ادکلن زنانه مردانه بلک افغان اصل در ابتدا با نت های شاهدانه و نمونه های سبز شروع میشود و رایحه ای حشیش مانند به مشام شنونده میرسد و در نت میانی عناصری همچون نمونه های رزینی ، توتون و تنباکو سفید ،قهوه و نمونه های چوبی شنونده را پای بند خود میکند و در انتهای مسیر بویایی خود با پخش رایحه ی ترکیبی از نت هایی همچون بخور و عود این اثر شگفت انگیز با ثبات و ماندگار میسازد . از دید فروشگاه اینترنتی اسپلندور قیمت ادکلن بلک افغان مناسب استفاده در ماههای سرد زمستانی و همچنین استفاده در مجالس رسمی شبانه توصیه میگردد .رایحه ادکلن بلک افغان جالب توجه افرادی است که از رایحه های چوبی استقبال میکنند و جالب است بدانید با اینکه عطر بلک افغان ماندگاری بسیار زیادی دارد اما اصلا باعث سردرد نمیشود .

لینک های مفید:

قیمت عطر بلک افغان

خرید عطر بلک افغان

 

عطر اسپلندور مشکی (Splendor Black Seris Parfums for men) محصول برند سریس که یک کارخانه سوئیسی است ، میباشد . به جرات میتوان گفت موفق ترین محصول برند سریس همین عطر اسپلندور مشکی میباشد .

عطری با رایحه خنک و شیرین که از پخش بو و ماندگاری بسیار خوبی برخوردار است .

توجه داشته باشید به دلیل استقبال زیاد مشتریان از این عطر شرکت های متفرقه زیادی اقدام به تولید این عطر نموده اند و از نظر ظاهری تفاوت چندانی با نسخه اصلی آن وجود ندارد لذا توصیه میکنیم در خرید خود در بیرون از فروشگاه اسپلندور دقت فرمائید .

 

تذکر: شرکت سریس از سال 2012 کارخانه خود را در کشور امارات تاسیس نموده و کلیه محصولات شرکت سریس با آرم Made In UAE تولید میشوند.

لینک های مفید:

خرید ادکلن اسپلندور

قیمت ادکلن اسپلندور

خرید عطر اسپلندور

قیمت عطر اسپلندور

 

عطر مونت بلنک لجند (Mont Blanc Legend) معروف ترین محصول کمپانی مونت بلنک که توسط الیور پچوکس طراحی و روانه ی بازار شد .در همان ابتدای ورود گوی سبقت را از دیگر برند ها ربود و جز پر فروش ترین محصولات شد. رایحه ای خنک و شیرین که آنرا در خانواده عطر های معطر سرخس مانند طبقه بندی میکند . عطری که نیرو ، تلاطم ، قدرت و آرامش را با خود می آورد در اصل رایحه این عطر تضاد ها را در کنار هم میگذارد و استایلی نو را به لجند عرضه کرده است . در نت ابتدایی اش اسطوخودوس ، پینا کولادا ، ترنج و در نت میانی اش سیب سرخ ، گل رز ، گل شمعدانی ، بلوط و در نت پایانی و اصلی اش لوبیا تونکا و چوب صندل حضور دارند.

 

لینک های مفید

قیمت عطر مونت بلنک لجند

خرید عطرمونت بلنک لجند

قیمت ادکلن مونت بلنک لجند

خرید ادکلن مونت بلنک لجند

 

برند Chanel در سال 1909 در پاریس توسط گابریل شنل تاسیس و از سال 1921 وارد بازار عطر و ادکلن شد.. Chanel اولین عطر خود را با نام Chanel N5 تولید کرد که باعث شد شهرت زیادی را در طول جنگ جهانی دوم کسب کند. امروزه برند Chanel از معروف ترین و با قدمت ترین برند های عطر و ادکلن در دنیا می باشد.

ادکلن مردانه شنل بلو د پرفیوم یا به قول ایرانی ها ادکلن بلو چنل (Chanel Bleu de EDP) ابتدا در سال 2012 توسط عطر ساز شهیر Jacques Polge تولید و در نهایتا در سال 2014 تقدیم به دوستداران این عطر گردید. در واقع این ادکلن نسخه بهینه شده Chanel Bleu de است .

عطر بلو چنل نیز همانند نسخه Toillet راز آلود ، پیچیده و دل انگیز نمایان می شود . در نسخه Eau de Parfum حضور نت هایی از لادن، جوز، زنجبیل، چوب صندل، نعناع هندی، سدر، نعناع ، لیمو، گریپ فروت، بخور، فلفل صورتی و عنبر سائل با آمیزه ای خلاقانه و هنرمندانه کاری جاودان و به یاد ماندنی را برای این ادکلن وجود آورده اند .

از نگاه اسپلندور عطر Chanel Bleu (بلو چنل به قول ایرانی ها) مناسب استفاده در چهار فصل سال و همچنین محافل رسمی میباشد.

 

لینک های مفید:

قیمت ادکلن بلو چنل

خرید ادکلن بلو چنل

قیمت عطر بلو چنل

خرید عطر بلو چنل

 

دی مارلی یکی از باکلاس ترین کمپانی های عطر و ادکلن می باشد که توانست با تولیدات خود مفهوم و عظمت قرن هجدهم میلادی یعنی زمانی که عطرهای فوق العاده و بی نظیری برای لویی پانزدهم به منظور جشن های یاد بود مسابقات سوارکاری ساخته می شد را ، دوباره احیاء کند. نام گذاری ادکلن و عطرهای برند Parfums de Marly بر اساس اسم بهترین و معروفترین اسب های دنیا است.

عطر مارلی پگاسوس (Parfums de Marly Pegasus•) ، محصول برگزیده ی سال 2011 کمپانی فرانسوی پرفیوم دی مارلی میباشد، که اسم آن از اسب افسانه ای در یونان باستان الهام گرفته است. رایحه ی گرم و شیرین عطر Pegasus• و نیز ماندگاری بالایی که دارد ترسیم کننده ی مردی با روحیه ای عمیق و متفکر می باشد.

ادکلن مارلی پگاسوس نشانگر اقتدار، جسارت، بی پروایی و سرعت بوده و مناسب استفاده ی آقایان در ماه های سرد سال می باشد. تجربه ی حسی متفاوت و هیجان انگیز را با خرید عطر پگاسوس از اسپلندور برای خود و اطرافیانتان به ارمغان آورید.

 

لینک های مفید:

خرید عطر مارلی پگاسوس

خرید ادکلن مارلی پگاسوس

قیمت ادکلن مارلی پگاسوس

قیمت عطر  مارلی پگاسوس

 

ادکلن دیور جادور (Jadore Dior for women) توسط برند دیور با رایحه ای ملایم و شیرین، خلق شد. عطر دیور جادور با رایحه ی بی نظیر خود، به طور شگفت آوری در مدتی کم، در بین طرفداران دیور به شهرت رسید. عطر زنانه دیور جادور جزء گروه بویایی گلدار میوه ای می باشد و بسیار منحصر به فرد و خاص می باشد. استایل بسیار زیبا و با شکوه عطر زنانه دیور جادور نظر همگان را به خود جلب می نماید .  اسپلندور دیور جادور ،محصول با اصالت و قدیمی برند دیور را به شما عزیزان تقدیم می کند.

 

لینک های مفید:

خرید  ادکلن دیور جادور 

قیمت ادکلن دیور جادور 

خرید  عطر دیور جادور

قیمت عطر دیور جادور

 

عطر و ادکلن مردانه کرید اونتوس -   Aventus Creed for Men

 ادکلن کرید اونتوس (Aventus Creed for Men) در سال 2010 توسط برند معروف کرید  روانه بازار شد . عطر کرید اونتوس با رایحه ای خنک و شیرین خود یادآور جریانات جنگ و صلح امپراطور ناپلئون می باشد. خالق کرید اونتوس بی همتا تمام ترکیبات موجود در رایحه ی این محصول جادویی را گلچین کرده و ادکلنی با رایحه ی ناب را ایجاد نموده است اسپلندور .به آقایانی که دوس دارند همچون سوپر استار واقعی، نظر همگان را بخود جلب کنند.کرید اونتوس بی نظیر برند Creed را توصیه می کند. 

 

توجه : ماندگاری و پخش کرید اونتوس در سری جدید تولیدات کارخانه از ماندگاری و پخش بسیار پایینی برخوردار است .

 

لینک های مفید :

خرید ادکلن کرید اونتوس

قیمت ادکلن کرید اونتوس

خرید عطر کرید اونتوس

قیمت عطر کرید اونتوس

 

 ادکلن زنانه اکلت (Eclat  LAnvin for women) با رایحه ی خنک و شیرین خود درست همانند یک داستان افسانه ای زیبا و رمانتیک با دل و جان انسان ارتباط برقرار می کند . بوی خوش و روح نواز اکلت از  ترکیب رایحه های شگفت انگیز و اغوا گر که بیشتر حاصل رایحه ی دوست داشتنی یاس بنفش ، چای و شکوفه ی هلو است ، در سال 2002  توسط برند لانوین خلق شد . این ادکلن خاص و منحصر بفرد با رایحه ی عطر اکلت بیادماندنی و دلچسب را از اسپلندور تهیه فرمایید.

لینک های مفید:

خرید عطر  زنانه اکلت

قیمت عطر زنانه اکلت

خرید ادکلن زنانه اکلت

قیمت ادکلن زنانه اکلت

 

 

ادکلن کاپیتان بلک captain black عطری با رنگی مشکی روشن که کمی غلیظ می باشد و بوی شناخته شده ای دارد

این محصول از ترکیب توتون و گیاهان جنگلی درست شده است که در زمان قدیم و حال از فروش خوبی برخوردار می باشد

و رایحه ای خاطرانگیز را در شما به وجود می آورد.

این محصول از ماندگاری و پخش بویی بالا برخوردار است،

که چه بسا با بو کردن این محصول عاشق آن شده و در سبد خرید عطر کاپیتان بلک همیشگی شما قرار بگیرد.

عطر نام برده بسیار خوشبو با رایحه ای گرم و مجلسی و اسانس توتون با ماندگاری فوق العاده بالا.

این عطر قدیمی طرفداران زیادی دارد و رایحه قهوه در آن نمایان است

ولی خانمها از بوی خاص این عطر مردانه خوششان می آید.

فروشگاه ماه 24 این عطر را با ماندگاری بسیار بالا و حیرت آور عرضه می کند.

استشمام بوی پیپ و گیاهان جنگلی در این عطر را احساس می کنید.

 

لینک های مفید:

خرید عطر  کاپیتان بلک

قیمت عطر کاپیتان بلک

خرید ادکلن کاپیتان بلک

قیمت ادکلن کاپیتان بلک

 

 

عطر ورساچه کریستال صورتی (Bright Crystal Versace for women) ، با الهام از محصول قبلی رساچه به نام کریستال نویر  در سال 2006 توسط فردی با نام آلبرتو موریلاس دیزاین و وارد عرصه ی عطر و ادکلن شد . رایحه ی این محصول شیرین و ملایم  مخلوطی از میوه ها به همراه شکوفه و گل های معطر و با ظاهری همانند بطری کریستال نویر ولی درخشان تر و لطیف تر ، طراحی شده است . رایحه ی صورتی کم رنگ برایت کریستال  که نشانی از ملایمت و شیرینی این محصول دارد را میتوان در گروه بویایی  رایحه هایی دانست که تم اصلی آنها را گل ها و میوه ها تشکیل میدهند. اسپلندور بر این عقیده است که ملایمت لطیف این ادکلن ،آنرا فوق العاده مناسب برای استفاده در همه ی فصل های  سال کرده است . نت اولیه ی ادکلن ورساچه کریستال صورتی با میوه ها آغاز و پس از پخش مناسب رایحه ی ان در نت میانی  عناصری همچون گل صد تومانی لاله ی مردابی و منگولیا دلربایی مینمایند و رایحه ی پایانی این محصول با مشک,کهربا,و چوب ماهون به  پایان میرسد .

 

لینک های مفید:

خرید عطر  ورساچه کریستال صورتی

قیمت عطر  ورساچه کریستال صورتی

خرید ادکلن ورساچه کریستال صورتی

قیمت ادکلن ورساچه کریستال صورتی

  • ۹۹/۰۴/۳۰
  • امیر سینائی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی