اخبار و آموزش آی تی کامپیوتر و نرم افزار

  • ۰
  • ۰

10 محصول دوم

عطر دیور ساواج  پرفیوم مردانه (Sauvage Eau de Parfum Dior for men) که به تازگی وارد بازار شده و چون با استقبال بسیار زیادی نسخه قبلی آن یعنی دیور ساواج ادو تویلت همراه بود برند کریستین دیور به فکر عرضه این نسخه افتاد که در سال 2018 از آن رونمایی شد . این عطر مردانه با غلظتی بیشتر ، رایحه ای قوی تر و سبکی رسمی تر که بیشتر برای آقایان بزرگسال مناسب است ، وارد بازار شد . در سال 1998 اولین سری از ادکلن ساواج به بازار ارائه داده شد و تا کنون این محصول به اشکال مختلف عرضه شده است و اینبار ادکلن دیور ساواج پرفیوم جدید ترین نوع از سری ساواج است . 

عطر دیور ساواج پرفیوم رایحه ای گرم و شیرین دارد که در شروع کار خود رایحه ترنج را به مشام میرساند . پس از مدتی ترکیب ترنج با فلفل سیچوان ، دانه جوز هندی و اسطوخدوس حسی گرم و تند را القا میکند و در نهایت ترکیبی از عنبر و وانیل جای نت های قبلی را گرفته و خودنمایی میکند . رایحه غالب این عطر گرم و شیرین است و در دسته شرقی سرخس مانند قرار دارد . 

آقایان بزرگسال به راحتی میتوانند این عطر مردانه خوشبو را از فروشگاه اسپلندور تهیه کنند و در فصل سرد سال و یا در مراسم رسمی از آن بهره ببرند

 

لینکهای مفید :

 خرید عطر دیور ساواج

قیمت عطر دیور ساواج

 خرید ادکلن دیور ساواج

قیمت ادکلن دیور ساواج

 

برند Jaguar کار خود را با تولید اتومبیل های لوکس در انگلستان آغاز کرد و در سال ۱۹۸۸ اولین عطر خود را با نام عطر جگوار روانه بازار عطر و ادکلن کرد .

عطر جگوار مشکی کلاسیک بلک (جگوار ) (Jaguar Classic Black For Men) در سال 2009 توسط کمپانی جگوار طراحی و تولید شد .

نت های تشکیل دهنده Jaguar Classic Blackرایحه این ادکلن در نت ابتدایی شامل سیب ، نارنج، ماندارین و درنت میانی شامل گل شمعدانی ، آب دریا ، چایی ، دانه جوز هندی ودر نت پایانی شامل چوب صندل ، مشک ، سدر و خزه بلوط میباشد.

رایحه ادکلن جگوار مشکی) ملایم و تلخ است و اسپلندور آن را مناسب برای استفاده در چهار فصل سال میداند.

 

لینک های مفید:

خرید عطر جگوار مشکی

قیمت عطر جگوار مشکی

 

خرید ادکلن جگوار مشکی

قیمت ادکلن جگوار مشکی

 

برند کارولینا هررا توسط یک طراح ونزوئلا – آمریکایی تاسیس شد و در سال ۱۹۸۸، Carolina Herrera فعالیت خود را در زمینه عطرآغاز کرد و اولین عطر را در سال ۱۹۹۱ ارائه داد . ادکلن های مردانه بواسطه موفقیت ادکلن های زنانه برند کارولینا هررا معرفی شدند . جدیدترین کار Carolina Herrera  مربوط به سال ۲۰۱۳ میباشد و در مجموع ۵۶ عطر ارائه داده است.

عطر زنانه 212 VIP محصولی از برند Carolina Herrera میباشد که در سال 2014 تولید گردید  . این عطر 212 در واقع یک نسخه از  212 VIP میباشد که پیش تر در سال 2010 تولید شده بود .

ادکلن زنانه VIP 212 از ترکیب گلها و میوه ها تشکیل شده و رایحه ای ملایم و شیرین و بسیار دلنشین دارد .

نت های تشکیل دهنده عطر Carolina Herrera 212 VIP Rose در نت ابتدایی مرکباتی با حضور نمونه های میوه ای و شامپاین است .در نت میانی شکوفه هلو رایحه دلنشینی به عطر میبخشد . نت پایانی نیز نمونه های چوبی ,مشک و کهربا رایحه عطر را تکمیل میکنند .

از دید اسپلندور  عطر زنانه کارولینا هررا 212 وی آی پی رز مناسب چهار فصل سال بوده و گزینه خوبی برای هدیه به بانوان به حساب می آید .

 

لینک های مفید :

خرید عطر زنانه 212 VIP 

قیمت عطر زنانه 212 VIP 

خرید ادکلن زنانه 212 VIP 

قیمت ادکلن زنانه 212 VIP

 

 

عطر مونت بلنک امبلم (Emblem Mont Blanc for men) محصولی از برند مونت بلنک در سال 2014 میباشد که تجسمی از استواری و اقتدار سنگ است . رایحه این عطر ترکیبی از مرکبات و چوب های جنگلی میباشد. از نگاه اسپلندور مناسب استفاده در روز های گرم سال بوده و نسبت به نسخه های لجند بسیار ماندگارتر و پخش بهتری دارد . نت ابتدایی آنرا گریپ فروت ، هل سبز و مریم گلی و نت میانی آنرا برگ بنفشه شیرین ،دارچین و نت پایانی لوبیا تونکا و نمونه های چوبی تشکیل داده است . از نکات ارزنده درباره این عطر طراحی بی نظیر و خاص آن بوده که کاملا با دیگر محصولات کمپانی مونت بلنک متفاوت است.در تولید ادکلن مونت بلنک امبلم تلاش بسیار در جهت رضایت مشتری انجام شده که از قرار معلوم موفق نیز بوده و از فروش بسیار زیادی برخوردار است .

 

لینک های مفید:

خرید عطر مونت بلنک امبلم

قیمت عطر مونت بلنک امبلم

خرید ادکلن مونت بلنک امبلم

قیمت ادکلن مونت بلنک امبلم

 

 

 

برند عطر ایفوریا مردانه  Calvin Klein کمپانی امریکایی است که توسط کالوین کلین (کلوین کلاین) در سال 1960 در زمینه طراحی و تولید لباس تاسیس شد.. در اوایل دهه 80 کالوین کلین وارد بازار عطر و ادکلن شد و با طراحی و تولید عطرهای Obsession و Eternity توانست اولین خط تولید عطر و ادکلن خود را راه اندازی کند. Calvin Klein دارای جوایز زیادی ار خصوص طراحی مد لباس بوده و امروزه عطر و ادکلن Calvin Klein طرفداران بی شماری در سراسر دنیا دارد.

ادکلن ایفوریا مردانه کالوین کلین (Calvin Klein Euphoria for Men) در سال 2006 توسط کمپانی Calvin Klein طراحی و تولید و به بازار عرضه شد.

نت اول رایحه این عطر از فلفل سیاه و زنجبیل و نت دوم آن از سدر ،مریم گلی و ریحان و نت سوم آن از نعنا هندی ، چرم و کهربا تشکیل شده است .

رایحه ادکلن Calvin Klein Euphoria for Men خنک و تلخ است . 3-6 ساعت ماندگاری و پخش بوی متوسطی دارد . به عقیده اسپلندور استفاده از عطر ایفوریا مردانه کالوین کلین در چهار فصل سال مناسب است .

 

لینک های مفید:

خرید عطر ایفوریا مردانه 

قیمت عطر ایفوریا مردانه 

 

خرید ادکلن ایفوریا مردانه 

قیمت ادکلن ایفوریا مردانه 

 

 

 

برند Chanel در سال 1909 در پاریس توسط گابریل شنل تاسیس و از سال 1921 وارد بازار عطر و ادکلن شد.. Chanel اولین عطر خود را با نام Chanel N5 تولید کرد که باعث شد شهرت زیادی را در طول جنگ جهانی دوم کسب کند. امروزه برند Chanel از معروف ترین و با قدمت ترین برند های عطر و ادکلن در دنیا می باشد.

عطر شنل الور Allure هوم  (Chanel Allure Homme Sport) در سال 2004 توسط کمپانی شنل با رایحه ای خنک و شیرین خلق شد. این ادکلن مهیج و اغوا گر است که حس شادابی و نشاط را در مصرف کننده ایجاد میکند.

عطر Chanel Allure Homme Sport برای آقایان ورزشکار و پر تحرک که دائم در حال تکاپو هستند مناسب است. اسپلندور پیشنهاد می کند که ادکلن شنل الور هوم اسپورت را در ماه های گرم سال استفاده نمایید.

 

لینک های مفید:

خرید ادکلن شنل الور Allure هوم 

قیمت ادکلن شنل الور Allure هوم 

 

خرید عطر شنل الور Allure هوم 

قیمت عطر شنل الور Allure هوم 

 

 

 

عطر اجمل چمستری (Chemystery ajmal for men)  با رایحه ای شیرین و ملایم همراه با حسی مملو از آرامش توسط برند اجمل در سال 2000 طراحی و به بازار عرضه شد . 

هرم بویایی عطر و ادکلن اجمل چمستری از سه نت تشکیل شده است که در نت ابتدایی نارنگی ، گریپ فروت ، ریحان ، دانه جوز هندی و هل سبز و در نت میانی و قلب رایحه اسطو خدوس ، درخت سرو و آویشن و در نت پایه چوب صندل ، لوبیا تونکا و وانیل وجود دارد .

از نظر اسپلندور رایحه خنک و شیرین عطر و ادکلن مردانه اجمل کمستری (چمستری) برای استفاده در روزهای گرم سال مناسب تر است .

 

لینک های مفید:

خرید ادکلن اجمل چمستری

قیمت ادکلن اجمل چمستری

خرید عطر اجمل چمستری

قیمت عطر اجمل چمستری

 

 

 

 

عطر ادکلن ماین (Marc joseph Mine) محصولی از برند مارک جوزف میباشد که یک محصول کاملا پرانرژی و با نشاط با ماندگاری متوسط و پخش بسیار خوب در سال 2012 است که یکی از دلایل موفقیت این عطر مخصوصا در بازار ایران وجه تشابه این عطر با عطر کرید اونتوس میباشد.

هدف سازنده ادکلن ماین تداعی کننده عطری با مشخصات اونتوس ولی ارزانتر بود تا همه اقشار جامعه بتوانند این رایحه رویایی را تجربه کنند .از نکات مثبت عطر ماین میتوان به خطی بودن آن اشاره کرد البته در نظر داشته باشید که نت اولیه ماین با اونتوس متفاوت است و با گذر دقایقی به رایحه فوق العاده اونتوس می رسید .اسپلندور این عطر را مناسب استفاده در ماه های گرم سال تلقی مینماید.

 

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن ماین

قیمت عطر ادکلن ماین

 

 

 

عطر فلاوربمب (Flower Bomb Viktor & Rolf for women) توسط Olivier Polge و Carlos Benaim خلق شد و در سال 2005 کمپانی ویکتور اند رولف اقدام به تولید آن کرد.

نت اول رایحه ادکلن فلاوربمب از ترنج ، چای و نت دوم آن از یاسمن ، گل رز ، ارکیده و نت سوم آن از نعنا هندی و مشک تشکیل شده است.

رایحه ادکلن ویکتور اند رولف فلاوربمب ملایم و شیرین است و اسپلندور این ادکلن را برای استفاده در چهار فصل سال مناسب میداند.

 

لینک های مفید:

خرید ادکلن فلاوربمب

قیمت ادکلن فلاوربمب

خرید عطر فلاوربمب

قیمت عطر فلاوربمب

 

 

برند Tom Ford توسط توماس کارلایل فورد معروف به تام فورد در سال 2004 تاسیس گردید. اولین ادکلن و عطر تام فورد در سال ۲۰۰۶ به بازار جهانی عرضه شد و با استقبال بی نظیری روبرو گشته که در طول سالهای فعالیت خود، چندین جایزه از شورای طراحان آمریکا کسب نموده است. امروزه عطر تام فورد بلک ارکید طرفداران زیادی در دنیا (مخصوصا ایران) دارد.

ادکلن تام فورد بلک ارکید «Tom Ford Black Orchid for Women» در سال 2006 با رایحه ی ملایم و شیرین توسط کمپانی بی نظیر Tom Ford  خلق گردید . این عطر حسی جادویی و وسوسه انگیز و اغوا گر در مصرف کننده القا می کند.

رایحه ی غالب ادکلن Tom Ford Black Orchid، پلومیرا ، انگور فرنگی سیاه ، ترنج ، نیلوفر آبی ،ارکیده، نمونه های میوه ای  ، نعنا هندی ، شکلات تلخ  و بخور می باشد . عطر Black Orchid به دلیل ماندگاری بسیار بالایی که  دارد و همچنین پخش بو عالی توجه همگان را به خود جلب می کند. از نظر کارشناسان خبره اسپلندور، ادکلن بلک ارکید جوان پسندانه را می توان در چهار فصل سال استفاده کرد. 

 

لینک های مفید:

خرید ادکلن تام فورد بلک ارکید

قیمت ادکلن تام فورد بلک ارکید

خرید عطر تام فورد بلک ارکید

قیمت عطر تام فورد بلک ارکید

  • ۹۹/۰۴/۳۰
  • امیر سینائی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی