اخبار و آموزش آی تی کامپیوتر و نرم افزار

  • ۰
  • ۰

10 محصول سوم

عطر ادکلن کرید سیلور مانتین واتر (Silver Mountain Water for Men & women) به خاطر علاقه زیاد الیور کرید به ورزش اسکی تولید و طراح عطر سیلور مانتین را اینچنین توصیف کرده اند که می‌خواهد جریان و درخشش آب در کوهستان های آلپ در اروپا را برای شما تداعی کند .

بطری استخوانی رنگ سیلور مانتین واتر با در پوشی نقره‌ای مزین شده است و نمادی است از جریان آب در بین برف‌های کوه‌های آلپ.

نت های تشکیل دهنده سیلور مانتین واتر در ابتدا از ماندارین و ترنج تشکیل شده و در نت میانی با چای و انگور فرنگی سیاه ادامه پیدا میکند و در نهایت با مشک و چوب صندل تکمیل میگردد .

سیلور مانتین واتر را از اسپلندور دریافت کنید .

 

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن کرید سیلور مانتین

قیمت عطر ادکلن کرید سیلور مانتین

 

عطر ادکلن لالیک سفید (لالیک وایت) Lalique White for men یکی از محصولات بسیار خاص و یونیک کمپانی مشهور لالیک میباشد که توسط طراح معروف یعنی کریستین نایجل دیزاین شده است . رایحه عطر لالیک سفید با رایحه ای خنک و ترش و بسیار خاص , که به جرات میتوان گفت نظیر این رایحه را هیچگاه بو نکرده اید مناسب استفاده در فصل های گرم و حتی پاییز است . 

شیشه این عطر در عین سادگی از استاندارد شیک بودن بهره میبرد و بسیار زیبا و شکیل است که طراحی آن توسط دبیچ باچماکوف صورت گرفته است .

ادکلن Lalique White for men را مرکباتی معطر باید دانست و استفاده از این عطر برای سنین 25 تا 40 سال بسیار میتواند هیجان انگیز باشد .

رایحه لالیک وایت خنکی ایستادن در کنار آبشار را در ذهن مخاطبش تداعی میکند.

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن لالیک سفید

قیمت عطر ادکلن لالیک سفید

 

عطر ادکلن مردانه دانهیل آبی دیزایر بلو (آبی) (Desire Blue Alfred Dunhill for men) در سال 2002 توسط برند آلفرد دانهیل خلق گردید . عطر و ادکلن مردانه دیزایر بلو (دانهیل آبی مردانهدارای رایحه تقریبا مانند رایحه های جنگلی ، به دلیل داشتن رایحه ی خنک و تند  انتخاب مناسبی برای ماه های گرم سال می باشد .

رایحه عطر و ادکلن مردانه دیزایر بلو ( دانهیل آبی) از ترکیب عناصری مانند نیلوفر آبی ، سرخالو و ماندارین در نت ابتدایی و چوب بلسان بنفش برزیلی ، آب دریا و پرتقال در نت میانی و مشک ، کهربا و لوبیا تونکا در نت نهایی تشکیل شده است . که نت های نارنگی ، آب دریا ، پرتقال و اقاقیا را بیش از بقیه مواد در قلب خود جای داده در مصرف کننده حس فریبندگی و اغوا گری و تمامی حس ها ی خوب را به ارمغان می آورد .

اسپلندور به دلیل داشتن رایحه ی خنک و تند ، دیزایر بلو را انتخاب مناسبی برای ماه های گرم سال می داند.

 

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن مردانه دانهیل آبی دیزایر بلو

قیمت عطر ادکلن مردانه دانهیل آبی دیزایر بلو

 

عطر ادکلن لالیک مشکی Encre Noire مردانه (لالیک چوبی) (Lalique Encre Noire for men) همان لالیک مشکی معروف در سال 2006 توسط برند Lalique به بازار عرضه شد .عطر لالیک چوبی را میتوان یک شاهکار نامید زیرا در اوایل ورود Lalique Encre Noire یا لالیک چوبی به بازار با استقبال کم نظیری از جانب مردم مواجه شد و میتوان گفت نظر همه مردان را به خود جلب نمود و همچنان یکی از پرفروش ترین عطر ها به حساب می آید .Lalique Encre Noire به معنای جوهر سیاه که شیشه زیبای آن نیز بیانگر آن است مناسب برای مجالس و مهمانی های رسمی می باشد . لازم به ذکر است نسخه های جدید تولید شده انکر نویر از ماندگاری کمتری نسبت به قبل برخوردار هستند .

فروشگاه اسپلندور لالیک مشکی را برای استفاده در روزهای سرد سال مناسب میداند . 

 

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن لالیک مشکی Encre Noire

قیمت عطر ادکلن لالیک مشکی Encre Noire

 

عطر ادکلن روبرتو کاوالی گلد (Gold Roberto Cavalli for women) محصولی از برند خوشنام روبرتو کاوالی که برای بانوان خوش اندام و جذاب در سال 2012 توسط لوئیس ترنر طراحی و خلق گردید . عطر گلد مختص به بانوانی است که دوستدار طرح پوست حیوانات و مایل اند همیشه در مرکز توجه باشند ، طراحی شده است . بطری عطر روبرتو کاوالی گلد از منحنی های جالبی برخوردار است که نمایانگر پوست پلنگ و نمادی از یک خانم جذاب و اغوا کننده است که با رایحه ی دل فریب و افسونگر پنهان در درون خود در تعاملی کامل به سر میبرد . رایحه ملایم و شیرین روبرتو کاوالی گلد در دسته عطرهای شرقی گلدار قرار گرفته و مناسب استفاده در چهارفصل سال میباشد و از دید اسپلندور از ماندگاری و پخش بسیار خوبی برخوردار است.در نت ابتدایی عطر روبرتو کاوالی گلد فلفل برزیلی قرار گرفته که گرمای خود را با شکوفه پرتقال در نت میانی عجین کرده و با وانیل و لوبیا تونکا و بنزوئین در رایحه ی پایانی و اصلی به اتمام میرسد .

 

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن روبرتو کاوالی گلد

قیمت عطر ادکلن روبرتو کاوالی گلد

 

عطر ادکلن لکسوس مشکی با قیمت مناسب و کیفیت خوب به عنوان یکی از ادکلن های پر فروش رده های متوسط و اقتصادی بازار عطر و ادکلن در جهان می باشند. 

غلظت مرزی مواد مختلف تفاوت بسیار زیادی با هم دارند. به عنوان مثال غلظت مرزی اتانول ۵ میلیون برابر غلظت مرزی متیل تیول است؛ به این معنی که متیل تیول در مقایسه با اتانول، در غلظت های بسیار کمتری توسط سیستم بویایی شناسایی می شود. از پارامترهای دخیل در مقدار غلظت مرزی یک ترکیب می توان به گیرنده های بوی سیستم بویایی انسان و خواص مولکول از قبیل حلالیت و قطبیت که تابعی از گروه های عاملی، وزن و ساختار مولکولی ماده است، اشاره کرد.

یکی دیگر از مباحث مربوط به بو، اندازه گیری آن است. معمول ترین معیار و مقیاس اندازه گیری بو European Odor Unit و یا به اختصار OUE است، که مراحل اندازه گیری بو به وسیله ی این معیار به شرح زیر است:

۱٫ برای یک ماده مشخص ابتدا باید حد کشف یا حد تشخیص بوی آن ماده تعیین گردد. حدکشف یک بو در هوا غلظتی از آن ماده در هوا است هرگاه نیمی از افراد بتوانند آن بو را درک کنند. همچنین حد تشخیص غلظتی از ماده در هوا است که نیمی از افراد قادر به تشخیص و تفکیک آن از محیط بدون بو و همچنین از محیطی با بوی دیگر باشند. غلظت حد تشخیص معمولا ۲ تا ۵ برابر غلظت حد کشف است.

۲٫ نسبت غلظت ماده در هوا به غلظت کشف یا تشخیص، برابر تعداد واحد OUE  آن بو است. به عنوان مثال اگر از تعریف حد کشف استفاده کنیم، در صورتی که غلظت حد کشف یک ماده برابر ۰٫۰۲ میلی گرم بر متر مکعب باشد، در صورتی که غلظت این ماده در هوا به ۰٫۱ میلی گرم درمترمکعب برسد گفته می شود غلظت آن ۵OUE است . هنگام استفاده از واحد OUE نوع غلظت پایه ی مورد استفاده، یعنی غلظت کشف یا تشخیص حتما باید ذکر شود. واضح است که غلظت بو در حد کشف آن برابر با  ۱ OUE  می باشد. همچنین بو در غلظت های کمتر از ۱ OUE   به وسیله ی اکثر افراد قابل تشخیص نیست.

 

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن لکسوس مشکی

قیمت عطر ادکلن لکسوس مشکی

 

عطر و ادکن تق هرمس ادو پرفیوم​ (Terre d'Hermes EDP for men) ، ادکلنی با رایحه ی بی همتا می باشد که مخصوص آقایان جنتلمن و جذاب است و همچون ابزاری جادویی برای آقایان عمل کرده و معشوقه ی خود را جذب می کند. ادکلن تق هرمس ادو پرفیوم جزء گروه بویایی چوبی مدیترانه ای است و برای استفاده در چهار فصل مناسب می باشد. فروشگاه معتبر اسپلندور تق هرمس ادو پرفیوم ، محصول با ارزش برند هرمس را به طرفداران رایحه ی گرم و تلخ توصیه می نماید.

 

لینک های مفید:

خرید عطر و ادکن تق هرمس

قیمت عطر و ادکن تق هرمس

 

عطر ادکلن مردانه آکورد لکسوس بلک Accord Lexus Black For Men دارای بطری شیشه ای به رنگ مشکی می باشد که تمام استایل ادکلن لکسوس به رنگ سیاه خودنمایی می کند .هم چنین نام عطر و میزان حجم درون بطری بر روی شیشه طراحی شده است.غلظت عطر مردانه آکورد لکسوس بلک ادوپرفیوم می باشد که مناسب آقایان شیک پوش و با وقار می باشد.ادکلن لکسوس بلک با رایحه ای تند گرم عرضه شده که ساختارش از میوه، وانیل، چوب و مرکبات تشکیل شده است.

با اولین فشار انگشت بوی نارنج، گریپ‌فروت و چمن نوازش گر مشام در وهله اول است و کم کم به  زعفران، گل یاسمین، جوز هندی، گل بنفشه و نت‌های چوبی در یک مسیر با رایحه های گرم ختم می شود‏.در این لحظه ی حساس نت های پایانی مشک، وانیل، چرم، خزه‌ی اوک موس، عنبر، خس خس، چوب صندل و چوب کشمیر از راه می رسند و ترکیب عطر آکورد لکسوس بلک را کامل می کنند.مبدا برند‏ ادکلن Accord Lexus Black For Men کشور فرانسه است که بهترین و با کیفیت ترین عطرهای موجود روز دنیا را تولید می کند و پر طرفدارترین عطرها را عرضه می کند.

 

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن مردانه آکورد لکسوس بلک

قیمت عطر ادکلن مردانه آکورد لکسوس بلک

 

عطر ادکلن دیور هوم اینتنس بعد از نسخه ی دیور هوم و به عنوان جایگزین و تکمیل آن از برند سلطنتی دیور ،  طراحی و روانه ی بازار شد . این محصول با رایحه ای گیرا و حس برانگیز و غنی با خط بویایی بالا ، مناسب میهمانی های شبانه و رسمی میباشد . در دسته ی رایحه های چوبی قرار دارد و در مسیر بویایی خود در ابتدا اسطوخودوس ، در میانه ی راه زنبق ، گل ختمی و گلابی و در انتها سدر و خس خس عناصر ترکیبی این رایحه میباشند . ترکیب این عناصر رایحه ی گرم و شیرینی را متشکل شده تا این عطر را مناسب برای سرمای روزهای زمستان و شب های پائیزی بنماید . رایحه ای کاملا قدرتمند که در ابتدا با بوی افسانه ای و دلپذیر اسطوخودوس باز شده و پس از خشک شدن بروی پوست بدن با عنبیه یا همان گل ختمی و مشک خود نمایی کرده و در انتها نیز با نمایشی از خس خس و سدر ویرجینیا ماموریت خود را به پایان رسانده و ماندگار میگردداز این رایحه ی بینظیر میتوان در تمامی مکان ها ، زمان ها و متناسب با هر نوع میهمانی ، میتینگ و محل کار بهره ی لازمه را برد . مختص آقایان با کلاس و جنتلمن و اغوا کننده ای بی نظیر برای بانوان میباشد.

 

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن دیور هوم اینتنس

قیمت عطر ادکلن دیور هوم اینتنس

 

عطر و ادکلن مردانه پولو بلو Polo Blue ادکلنی مردانه است که درسال 2003 توسط Carlos Benaim و Christophe Laudamiel ساخته شده است.
پولو بلو آمیزه نیروبخشی از خربزه کاویونی، ریحان، شاهپسند، و جیر شسته‌شده است که آزادی آسمان بزرگ آبی را به یاد می‌آورد؛ انرژی آب‌های آزاد؛ و انفجار نیروبخش هوای تازه.
آزادی آسمان آبی بیکران، انرژی دریای آزاد، تنفس هوای نیروبخش. برای مردی که با تمام وجود زندگی می‌کند، تعریف جدیدی از شیکی ساده‌ی رالف لورن. تازگی نیروبخش، ادویه‌های گرم. غرق‌شدن در حس آبی کریستالی.

 

لینک های مفید:

خرید عطر و ادکلن مردانه پولو بلو

قیمت عطر و ادکلن مردانه پولو بلو

 

  • ۹۹/۰۴/۳۰
  • امیر سینائی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی