اخبار و آموزش آی تی کامپیوتر و نرم افزار

  • ۰
  • ۰

10 محصول پنجم

برند Azzaro در سال 1968 توسط Loris Azzaro تاسیس و تولید کت های سفارشی برای مهمانی ها از سر گرفت و در سال 1978 اولین عطر خود را روانه بازار کرد. در عصر حاضر برند آزارو یکی از معتبر ترین و نامی ترین برندهای عطر و ادکلن در سطح جهان به حساب می آید.

عطر ادکلن آزارو کروم (Azzaro Chrome for men) توسط برند آزارو در سال 1996 ارائه شد .ترکیبات تشکیل دهنده این ادکلن عبارتند از: مرکبات ، گل های معطر ، و همچنین از مواد شیرین به کار رفته در ترکیباتش می توان به رزماری ، آناناس ، ترنج ، لیمو و بهار نارنج اشاره کرد .

عطر Azzaro Chrome ماندگاری بالایی دارد و  با داشتن  رایحه ی خنک و ملایم برای مصرف در روزهای گرم سال گزینه مناسبی می باشد . آزارو کروم سرشار از حس شادی ، آرامش ، پاکی و پاکیزگی است به طوری که نظر هر فردی را به راحتی جلب خود می کند . با خرید ادکلن Azzaro Chrome for men از اسپلندور روزهای گرم تابستان خود را بهاری کنید .

 

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن آزارو کروم

قیمت عطر ادکلن آزارو کروم

 

عطر ادکلن دلچه گابانا دوان به اختصار D&G، اصالتا یک کمپانی ایتالیایی می باشد که کار خود را از سال 1985 شروع نمود و همچنین از سال 1992 وارد بازار عطر و ادکلن شد. Dolce & Gabbana تا کنون بیش از 50 عدد عطر و ادکلن وارد بازار کرده است که بیشتر آنها زنانه می باشند. D&G به مرور زمان محصولات دیگری از جمله عینک آفتابی، کیف ، کفش و ساعت نیز تولید نمود و توانست در سال 2009 اولین محصول آرایشی خود را توسط Scarlett Johansson بازیگر مشهور در لندن به نمایش بگذارد.

ادکلن مردانه دی اند جی (دولچه گابانا) دوان (Dolce & Gabbana The One for Men)  توسط کمپانی D&G در سال 2008 خلق شد. این عطر با رایحه ی گرم و تلخ، مخصوص آقایان با اقتدار، جسور، با اعتماد بنفس می باشد.

ادکلن D&G The One for Men بسیار ستودنی می باشد و چندین سال وقت برای خلق این اثر صرف شده است. فروشگاه اینترنتی اسپلندور مفتخر است عطر Dolce & Gabbana The One for Men کلاسیک بی رغیب را  به شما هموطنان عزیز و گرانقدر ارائه نماید.

 

لینک های مفید:

قیمت عطر ادکلن دلچه گابانا دوان

خرید عطر ادکلن دلچه گابانا دوان

 

عطر ادکلن مردانه کریشن سفید که ساخت شرکت باگ سانز ادکلنی مشابه بوی کرید سیلور مانتین می باشد که با رایحه‌ای بسیار خوشبو و کیفیتی قابل قبول می تواند انتظارات شما را برآورده نماید، ادکلن کریشن سفید نیز با همین هدف تولید شده است.

همانطور که میدانید شرکت فرانسوی کرید (creed) ادکلن هایی دارد که قیمت آنها بسیار گران هستند به همین دلیل کمپانی های دیگر سعی نموده اند که عطرهایی مشابه و نزدیک به رایحه محصولات این شرکت تولید نمایند که به مراتب قیمت‌های پایین تر از آنها داشته باشند که تمامی اقشار جامعه بتوانند از این روایح شگفت انگیز و خاص استفاده نمایند.

رایحه ادکلن کریشن سفید بسیار آرام بخش و شادی بخش است و رایحه ای ملایم و شیرین دارد و برای استفاده در تمام فصول سال گزینه ای بسیار مناسب به شمار می آید.

 

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن مردانه کریشن سفید

قیمت عطر ادکلن مردانه کریشن سفید

 

عطر ادکلن لاگوست سبز اسنشیال (Essential Lacoste for men) که به لاگوست سبز نیز مشهور است با رایحه ای خنک و تلخ توسط کمپانی لاگوست در سال 2005 طراحی و روانه بازار شد . ترکیبی از نت های مرکباتی و معطر آنرا در خانواده عطر های چوبی معطر قرار داده است. در رایحه ی ابتدایی آن برگ مو ، نارنگی و ترنج و در رایحه ی میانی اش فلفل سیاه و گل سرخ بلغاری و در نت پایانی و اصلی اش چوب صندل و نعنا هندی را دارا میباشد .از دید فروشگاه اینترنتی اسپلندور عطر لاگوست سبز مناسب استفاده در روزهای گرم سال بوده و مناسب سنین 25 تا 40 سال است. با توجه به خنک بودن این محصول باز میتوان گفت نسبتا ماندگاری و پخش خوبی را داراست .

 

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن لاگوست سبز اسنشیال

قیمت عطر ادکلن لاگوست سبز اسنشیال

 

عطر ادکلن دیویدوف چمپیون (Champion Davidoff for Men) در سال 2010 توسط کمپانی دیویدف ، وارد صنعت عطر و ادکلن شد. دیویدف چمپیون با رایحه ی ملایم و تلخ، با استایل مشکی نقره ای خود نمادی از فعالیت های ورزشی می باشد .  عطر مردانه دیویدوف چمپیون جزء گروه بویایی چوبی معطر می باشد و متخصصان خبره ی عطر و ادکلن فروشگاه اینترنتی اسپلندور، دیویدوف چمپیون را برای استفاده در چهار فصل مناسب می دانند .برای خرید ادکلن های اصل به سایت اسپلندور مراجعه نمایید برای خرید عطر مردانه و خرید عطر زنانه روی هر کدام کلیک کنید.  

 

لینک های مفید:

خرید عطر ادکلن دیویدوف چمپیون

قیمت عطر ادکلن دیویدوف چمپیون

 

 

 

 

  • ۹۹/۰۴/۳۰
  • امیر سینائی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی